********Heinäsirkat sunnuntaina**********
Huomenia!
En huomannut sunnuntaipinoa, joten tässä ollos hyvät - mikäli meitä heinäsirkkojen kuumeilijoita täällä vielä notkuu. Aika monihan on tosiaan hypännyt joko plussajunaan tai sitten siirtynyt sulavasti jo elämässä eteenpäin eli elokuisiin. Toivottavasti plussia kuitenkin vielä ropisee, ja heti tänään!
Aasinsillan kautta omaan napaan: ei taida ropista meikäläiselle plussaa eikä edes tarvi tehdä testiä. Mahaa kouristi aamulla siihen malliin, että eiköhän se tädin pentele tämän päivän kuluessa ovelle kolkuta. Nyt siis kp29/kp28-29.
Juuri tällä hetkellä tuntemukset ihan nollassa, kuin tyyntä myrskyn edellä...mutta eiköhän hanat kohta aukea.
Mutta ihan hyvillä mielin täällä ollaan, kun yritys niin alussa ja elämä muutenkin mallillaan. Nyt vain elokuulle.
Kommentit (12)
Täällä vielä rämmitään mukana. Alavatsaa vihloo välillä rajusti, mutta tätykkää ei näy... nyt kp 28/27. Testin tekemistä odotan ensi viikolle.
Harmi kun taas porukkaa putosi eilen pois, mutta yrittämisonnea sinne elokuulle. Katsotaan miten meidän loppujen käy.
Onnea kaikille plussanneille...
Täällä näyttää edelleen negaa.. Tein tänään siis toisen testin, ei siinä mitään ole, eli ei ollut perjantaisessakaan, Kuvittelin vaan. Kp32/33 menossa, mutta eihän mulla 65päivään kunnon menkkoja oo ollut, tuhrua vaan se pari viikkoa tossa välissä mistä sitten aloin laskemaan uutta kiertoa. Pitäisköhän käydä lääkirissä jo pian... Jotenkin vaan olin niin varma että nyt oon raskaana, mutta nyt en todellakaan enää usko olevani, vaikka vasta tiistaina pitäiskin (no pitäis ja pitäis) menkkojen alkaa.
Lähden täältä masentamasta muita, kyllä mä tästä taas nousen niinkuin aina =)
Jep, eilinen meni nettipimennossa...elikkäs täällä vielä sinnitellään sirkkasissa. Kp 27/24 ja kaks testiä jo näyttänyt negaa tai siis ekasta olin erottavinani haamun. No, näin kävi kyllä esikoisen kanssakin eli kolmas testi vasta näytti plussan! Taitaa tuo mun lyhyt kierto jotenkin vaikuttaa tähän et plussa näkyy vasta myöhemmin??? Tädin tulosta ei joka tapauksessa ole mitään merkkejä, joten teen huomenna vielä testin. (=
Tsemppiä lopuille piinailijoille!!!
Kyllähän meitä heinäsirkkoja vielä löytyy. Itse olen taustaillut kun voinnissa ei uutta ja oireita ei ole.. tai ainakaan niitä oikeita ja todellisia :(
Mukava lukea plussanneiden ilmoituksia ja tädin yllättimille jaksamista minunkin puolestani. Tällä hetkellä ainakin tuntuu että elokuisissa tavataan.
Jep, oireita ei löydy tai no väsynyt olen mutta tietenkään meidän vuoden ikäisellä esikoisella ja kolmivuorotyöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Vatsa kipuja/tuntemuksia löytyy ajoittain mutta ne taitaa liittyä tuleviin menkkoihin :( Rintojen kipeytymistä olen odottanut innolla mutta ei ole arat ei. Esikoista kun aloin odottamaan niin se oli ensimmäinen raskausoire. Oireet olivat silloinkin hakusessa. Pahoinvoinnista en kärsinyt koko raskauden aikana.
Isänpäivänän testaajiin olenkin jo ilmoittautunut jos silloin on enää syytä testailla. Ensimmäinen yrityskierto menossa joten järki sanoo ettei hätää mitään mutta halu raskautua on kova.
Raporttini päätän tähän =)
Tipuin kans eilen ihan yllättäen. Tämä oli sitten taas edellisiä lyhyempi kierto ja tuntuu, että vaipat on ollu koko ajan pöksyissä. Kierto oli vaan 24 päivän mittainen ja sekin kp 16 asti vuotoa. Ja taas tulee aika reilusti.
Masentaa jotenkin koko juttu. Neljäs kierto alkaa, vaikka ei mikään pitkä aika vielä elokuusta, kun pillerit jäi, olekaan. Silti tuntuu, että eikö se nyt onnaa. Niin ahkeriakin ollaan oltu.
Olis vaan pitäny jättää ne pillerit ennemmin pois, olis tuo kierto ehtinyt tasaantua. Eihän sillä vauvalla mikään " kiire" ole, mutta jotenkin haluaisin, että se syntyisi viimeistään ens vuoden lokakuussa
Uusi mahdollinen laskettuaika on sitten just elokuun 9-12 päivä, kun esikoinen aloittaa koulunsa...
Sellainen itsesääli on nyt menossa, että suklaata pitäis saada, vaikka naamakin alkaa reagoida jo hormoonimuutoksiin muutenkin...
Että jatkoa vaan näille marinoille, mitä muut jo aloittikin...
Varovasti kuiskaan, siskot, että se taisi sittenkin olla....PLUSSA!
Haalea tosin, mutta viiva silti.
No, tähän en tietenkään vielä luota, kyynikon vikaa kun on, mutta pakko nyt vähän tuulettaa.
Menkkakipuja kyllä ilmassa, vuotoa vaan ei näy. Mutta tuo plussa saa kyllä vahvistua melkoisesti, ennen kuin odotuspuolelle suuntaan. Heti tulee mieleen kaikenmaailman kemialliset raskaudet ja muut.
Mutta siis toistaiseksi....Voi itku ja nauru...Olen ihan sekaisin. Kp 29/28-29 siis menossa. Tai sitten rv 4+0 (Hihii-näyttääpä hassulta. Ja ihanalta.)
Tulipas omanapainen kirjoitus. Pahoittelut kaikille tädin jyräämille, suklaata naamaan ja uuteen taistoon!
kuonokas
Kuvittelin viel pari päivää sitten vaikka mitä oireita, mut nyt tuntuu et kaikki on hävinneet... :-(
Olishan se toki ihmeellistä jos olis heti ekasta yrityskerrasta tärpännyt. Tai oikeastaan ei meillä olla yritetty mut liki joka toinen päivä on kuitenkin isäntä lasketellut simppoja sisään. Hyvät mahdollisuudet siis kuitenkin, mutta nyt vaikuttaa siltä et ei ole tainnut toteutua suuri haaveeni. Sen vuoksi niin kovin toivoin tältä kuukaudelta tulosta, kun epäilen että mies tekeytyy taas ensi kierrosta hyvin varovaiseksi, kun ei oikein ole innostunut vauvahankkeesta. Siinä sitten menee ihan pipariksi minun unelmani... No vielä on piinaviikkoa jäljellä...
kp 23/28-30
Kovasti onnea plussanneille ja paljon uutta toivoa pudonneille!
Varovaiset onnitteluni kuonokas! Ja tietty muut plussanneet tässä välissä. Itse en ole juuri täällä käynyt.
Kp 36, eikä oviksesta tietoa. Eli taidanpa olla käytännössä tippunut aikasintaan elo - syyskuisiin. Lähinnä siis odottelen, että täti tulee.
Onkos teitä muita samassa jamassa?
Hiljaista taas näin sunnuntaina...
Täältä myöskin kuonokkaalle varovainen onnittelukuiskaus : ) !
Itellä kp25/28. Näärännäppy paukahti silmään ja valkovuotoa tuli kunnon klimppi (sori). Siinä tän päivän saldo ; ) ! Ei oireita!
Nyt saunaan....
ja plussan vahvistusta, liimaa ja tarrasukkia! Vau plussa!!!
Huomenna olisi alkamassa sitten se kuuluisa piinaviikko; täällä roikutaan varmaan harva se ilta...
Vauvaksi
Muutamaan päivään en olekaan ehtinyt tänne, mutta nyt tulin.
Suuria onsku ponskuja kaikille viime päivinä plussanneille ja jaksuja tädin yllättämille.
Oma tilanne on seuraavanlainen: tänään on kp 32/28, viimeksi olen testannut torstaina negan, nyt ei kotona testejä ole, joten täytyy ainakin huomiselle siirtää seuraavaa testausta =)
Kovasti pelkään että kierto on mennyt vaan pitkäksi, mutta en ole kuitenkaan vielä toivoa menettänyt.
Katsellaan nyt kuinka ensi viikko alkaa...
Harmi kuonokas, että täti tekee tuloaan. Jospa sitten parempi onni seuraavassa kierrossa.
Omassa navassa ei mitään erikoisempia, Kp 22/28 ja kaksi päivää teroja jäljellä. Mitään toiveita herättäviä oireita ei ole, joskaan mä en niitä pahemmin enää etsikään. Ja tässä vaiheessa kiertoa niitä tuskin vielä edes olisi. Oviksen mä ainakin oletin bonganneeni kp13 iltana ja siemeniä kylvettiin pari päivää sitä ennen ja kaks kertaa tossa ovispäivänä/yönä.
Nyt vaan sitten odotellaan... Viikon päästä pitäis tilanteen olla selvä. Toivottavasti vihdoin olis tärpännyt. Mutta pää kylmänä vaan!