Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hulluja on niin paljon?

Vierailija
30.09.2011 |

Hei

Miten voi olla että hulluja ja pahoja ihmisiä on nykyään niin paljon. Satuin taas lukemaan Iltalehden ja se on täynnä vaan järkyttävimpiä asioiita mitä ihmiset tekee.

Varsinkin nykyään kun on oma lapsi niin ahistaa lähteä hänen kanssaan yleisiin paikkoihin kun hulluja pyörii joka paikassa!

Nykyään pahasti henkisesti sairaat saavat vaan pillereitä naamaan ja avohoitoa ja sitten heiluvat sekasin muiden seassa. Ja sitten alkoholi ja huumeet se pahin vitsaus onkin. Olen nähnyt mitä ne tekee ihmisille. Ihmiset murhaa, raiskaa yms kamapäissään.

Miksi tämä maailma on niin paha. Olen nuori ihminen mutta kyllä ahistaa olla näiden hullujen seassa täällä. Mikä ihmisiä vaivaa!!!!

Mä ainakin uskon johonkin korkeampaan, sillä tämä maailma on minun mielestä se pahin helvetti elää täällä hullujen kanssa. Maailman on kuiin iso hullujenhuone. Jossakin on pakko olla parempi paikka. Ja uskon myös siihen että kun ihminen kuolee, niin sielu jatkaa elämäänsä toisessa ulottuvuudessa (siitä on todisteita vaikka millä mitalla), jossa joutuu kohtaamaan tekonsa mitä maailmassa on tehnyt. En haluaisi olla niiden kengissä jotka tekee täällä pahaa kohtaamassa itseäni kuoleman jälkeen, kun tajuan että kaikki toisessa ulottuvuudessa mm. Kuolleet sukulaiseni ovat nähneet jokaikisen pahan teon jonka olen tehnyt....

Ihmisen tulisi olla rakastava, empaattinen ja välittävä. Mutta ihminen tuntuu olevan aivan sekaisin ja monet ovat kertakaikkisen pahoja.

Ei tästä sen enempää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään uutisoidaan enemmän ja on enemmän "kanavia" joista uutisoida.

Ei sitä jokune aika sitten ollut mitään iltalehden internetsivuja tms. joista olisi voinut lukea mitä missäkin on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla