Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö jo ketä äänestät presidentiksi?

Vierailija
27.11.2011 |

Taidan itse äänestää Haavistoa, ja vähän yllättäen ehkä. Olisin ehkä muuten äänestänyt Salea, mutta kun sillä on sitä typerää presidentin iltakoulu-juttua. Rauhanvälittäminen ja kansainvälinen työ on juuri sopiva rooli Suomen presidentille, ja Haavisto olisi siinä paras. Puoluekannalla ei ole minulle väliä presidentin tehtävässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone antoi yllättäen ykkoseksi Arhinmäen ja Niinistö oli viimeinen.

Vierailija
2/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäkeä eli Soinia

perustelu: ainoat suoraselkäiset koko porukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yksi Haaviston äänestäjä

Vierailija
4/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, aion äänestää Haavistoa. Hän on minun silmissäni lähes täydellinen ehdokas, todellinen rauhan ja sovinnon mies ja osaa argumentoida asioilla ja jättää politiikanteon vähemmälle. Ja minusta homoseksuaalisuus on vain plussaa. Ei sillä että heteroehdokas olisi itse henkilönä huonompi, mutta onhan se aikamoinen imagobonus Suomelle jos on julkisesti homoseksuaali pressa. Niinkuin naispresidenttikin oli, vaikka heitä on toki jonkin verran muuallakin.

Arhinmäki on KAIKKIEN mun tuttujen keskuudessa saanut kovimmat pisteet vaalikoneessa, mitähän se on sinne vastaillut? Olen itse sellainen vasemmistoon kallellaan oleva ihminen mutta en nyt tässä tapauksesa häntä voisi äänestää, ei ole yhtään presidenttiluokan mies (vielä ainakaan).

Vierailija
5/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaalta tuleva pressa luopuu puolueestaan ja persut on hukassa ilman Soinia :D

Vierailija
6/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hän tosiaan ole mielestäni presidenttimateriaalia (vielä ainakaan, jos ikinä). Eli selvästikään ei minulla ole puoluekannalla mitään väliä tässä, jos vaihtoehtoina on Kok., Vihr. ja Vas. :).

T: ap

Vierailija
7/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ketään näistä. Suomen demokratia on kriisissä ja katastrofi on edessä!

Suomalaiset saattavat pian lähteä joukoin ulkomaille ja muodostaa suomalaisten pakolaisleirin. Onpas valmiina jo valkopunaiset laivatkin - niissä voi jokunen asuakin! Eikös Aurinkorannoilla jo kartoiteta suomalaisten, köyhien tilannetta?

Sekä Niinistö että Soini ovat pannukakkuja ja muut tuskin saavat juuri prosentteja, mutta ennen kaikkea eivät ole edes pressakelpoisia kuten eivät myöskään Niinistö eikä Soini.

Vierailija
8/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.Arhinmäki olis ollut toinen, mut on vielä lian nuori

Vierailija
9/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöä äänestäisin, ellei olisi liian tyhmä presidentiksi.

Vierailija
10/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös Biaudetista ja Arhinmäestä.

Vierailija
11/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä, maltillinen ja paljon nähnyt tyyppi. Mielestäni ei harrasta sitä ärsyttävää puoluepoliittista kinadiskurssia, jota esim. muuten arvostamani Arhinmäki harrastaa.

Vierailija
12/12 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Arhinmäkeä äänestän. Ei kyllä taida kumpikaan toiselle kierokselle päästä ja sitten mulla onkin iso ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi