Mitä tienaat TtM-tutkinnolla? ov
Tuosta toisesta ketjusta innostuneena:)
Ikä, työkokemus ja työpaikka? Opetus, hallinto vai tutkimus? Onko työpaikkasi vakituinen? Suosittelisitko, miksi/ miksi et?
Ja vielä, oliko työllistyminen helppoa?
Kommentit (24)
Terveystieteiden maisteri oli alkuperäinen tutkintoni, mutta sillä ei oikein tahtonut töitä löytyä. Olin ylikoulutettu melkein joka paikkaan. Opiskelin sitten sen lisäksi kauppatieteiden maisteriksi ja johan alkoi töitä löytyä. Nykyisin toimin henkilöstöpäällikkönä suurehkossa suomalaisyhtiössä. Palkka noin 100 000 euroa vuodessa + tulosbonukset siihen päälle.
ylihoitajana kaupungin terveystoimessa. Pirun vaativa homma ja paska palkka. Siinä 3000 euron kieppeillä.
Terveystieteiden maisteri oli alkuperäinen tutkintoni, mutta sillä ei oikein tahtonut töitä löytyä. Olin ylikoulutettu melkein joka paikkaan. Opiskelin sitten sen lisäksi kauppatieteiden maisteriksi ja johan alkoi töitä löytyä. Nykyisin toimin henkilöstöpäällikkönä suurehkossa suomalaisyhtiössä. Palkka noin 100 000 euroa vuodessa + tulosbonukset siihen päälle.
t. toinen henkilöstöpäällikkö
Hoitotiede on se pääainen jota luetaan ja sitten valmistutaan TtM:ksi..
En ole itse mutta yksi kaverini on. Tienaisiko jonkun 3500 amk-opettajana..?
Toisella asteella? Jotenkin ei kuuulosta kovin isolta tuo sinun palkkasi.. Ei siis millään pahalla :)
kyseiset opinnot kestivät. Mikä oli koulutuksenne ennen sitä?
Opettajana toisella asteella palkka 3500 e kuussa.
Osastonhoitaja erikoissairaanhoidossa,3160,toistaiseksi voimassa oleva työsuhde.
Lehtori ammattiopistossa, palkka 3800. Joustava työ, voi tehdä paljon kotona. Kesällä pari kuukautta vapautta.
Tutkinnolla en tienaa mitään, työlläni tienaan oikein mukavasti.
Kylläpä onkin pienet palkat maistereilla,mutta hieno titteli😂.
Itse olen vaan tavallinen lähihoitaja mutta yli 50k vuodessa jo useampi vuosi.
Tienaako joku oikeasti tutkinnolla? Minä kuvittelin, että työn tekemisellä voi tienata.
Vierailija kirjoitti:
Tienaako joku oikeasti tutkinnolla? Minä kuvittelin, että työn tekemisellä voi tienata.
Heeehhhehheheeeheeee!
https://toissa.fi/sijoittuminen-tyoelamaan/show/terveyshallintotiede tuoltapa voi vaikka katsoa mitä terveyshallintotieteen pääaineesta valmistuneet tienaavat noin suurin piirtein, toki paljon suurempiakin palkkoja on työtehtävistä riippuen. Etenemismahdollisuudet ovat hyvät, riippuu omista kyvyistä ja kiinnostuksen kohteista että kuinka pitkälle voi päästä.
Löytyisikö ketään ttm:ää?