Auttakaa paastoajaa
Neljäs paastopäivä meneillään ja tarvitsisin vähän tsemppiä. Nälkä ei vaivaa mutta muuten vaan ajatus syömisestä houkuttaa. Seitsemän päivän paasto on tavoitteena.
Kommentit (4)
Mä alotin laihiksen, pari kiloa tipui hitaasti ja nyt on ollut paasto tasan viikon päällä ja 4 kiloa tippunut. Mulla on tällä hetkellä tosi huono olo, väsyttää, palelta, olen ärtyisä, niin kova nälkä että vatsaa sattuu jne. Silti mä jaksan tätä, koska paino putoaa ja tiedän kokemuksesta etteivät nuo kilot tule takaisin.
yli-ihminen kun paastoan. Kaikki taviksen vaan mättää safkaa naamaan ja mä puhdistun :D
Euforinen olo ja illalla ihana mennä nukkumaan kuntaas yhksi onnistunut päivä takana. Lisäksi kiva kun makaa, niin vatsa on kuopallaan :DD
kuin nelosella, paastoaminen sopii minulle hyvin. Olen melko kokenut paastoaja, 7 pv:n paasto on vielä kohtuuhelppo, olen muutaman kerran paastonnut 10:kin päivää ja kerran 14. Palelemista hoidan villasukilla ja saunomisella!
itysekin olen ollut kolme päivää vähällä syönnillä kun ei ole ollut ruokaa mut tänään sain rahaa niin ostin heti karjalanpiirakkaa ja juusota, lihapiirakoita, leipää ja lauantaimakkaraa, aionkin vetää oikein kunnolla tänään mahani täyteen ja sitten taas ensi viikolla olla "paastolla".