Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaistteko viiden tunnin päähän häihin, joissa teidät on kutsuttu vain iltabileisiin?

Vierailija
30.09.2011 |

Me asutaan Englannissa ja miehen serkku kutsui meidät häihinsä, tai siis ainoastaan illalla 19:30 alkaviin bileisiin. Vihkiminen ja ruokailu on jo ollut. Ajomatkaa olisi siis viisi tuntia mutta nukkua voitaisiin anopilla. Meillä on 1-vuotias lapsi, jonka uniaika on kello kahdeksalta ja kaikki mahdolliset hoitajat on itse häissä... Mua ei hirveästi kiinosta ostaa hattua ja vaatteita noin lyhyisiin juhliin. Ja luultavasti joutusin lähteä lapsen kanssa jo ennen yhdeksää pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman serkun häihin toki menisin, mutta ei miehen serkulla mitään väliä.

Vierailija
2/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vihkimiseen ja varsinaisiin häihin kutsuta, niin lähettäisin onnittelukortin, mutta iltabileisiin en menisi. Ihan sama kuka olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se anoppi voisi hoitaa lasta?

Vierailija
4/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me varmaan mentäisiin, jos asuttaisiin lähellä ja lapselle olisi tuttu hoitaja.

Jos ei vihkimiseen ja varsinaisiin häihin kutsuta, niin lähettäisin onnittelukortin, mutta iltabileisiin en menisi. Ihan sama kuka olisi...

Vierailija
5/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsussa luki että ei ole lahjalistaa mutta erään kaupan lahjakortit kelpaa...

ap.

Vierailija
6/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menisittekö jos matkaa olisi 5 h eikä tuttua hoitajaa olisi...

Kyllä me varmaan mentäisiin, jos asuttaisiin lähellä ja lapselle olisi tuttu hoitaja.

Vierailija
7/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi mennä, hänen serkkunsahan se on mut ei hirveästi sekään ajatus ilahduttaisi.

Vierailija
8/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saa mun puolesta matkustaa sinne yksin, jos haluaa. En kyllä ilahdu mutta minkäs teet.

ap.

Mies voisi mennä, hänen serkkunsahan se on mut ei hirveästi sekään ajatus ilahduttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä