Onko normaalia että 10v. sheivaa itsensä posliiniksi?
Kommentit (9)
olla aika luonnolinen teko ettei erotu porukasta.
Ei ollut mukavaa käydä koulunliikuntatunnilla suihkussa, kun luokkakaverit ilkkuivat karvojen takia.
En tiedä normiudesta mutta minulle alkoi kasvaa karvoja jo 9-vuotiaana ja minua hävetti! En tiennyt sanoja posliini tai sheivata eikä ollut tietokoneita eikä nettipalstoja.
Leikkasin ne karvat ensin saksilla mutta ei tehonnut joten höyläsin ne isän partahöylällä pois! Minua hävetti ne niin paljon etten halunnut kenenkään näkevän niitä. Kävimme koko perhe veljiä myöten yhdessä saunassa.
Valitettavasti karvat tuuheutuivat ajan kanssa ja lopulta niitä oli niin paljon etten saanut niitä enää pois. En mennyt enää saunaan.
ehkä sitä 10-vuotiasta nolottaa omat karvat ja siksi sheivaa. Kun muilla ei välttämättä vielä ole karvoja.
Ei kai sen ikäisellä vielä karvatkaan kasva mitä sheivata..??
menkatkin tuon ikäisenä ja karvaa kasvo ihan joka tuutista. Jousuin ajelemaan kainaloni ja myös sääreni jos meinasin julkisilla paikoilla liikkua.
Ei kai sen ikäisellä vielä karvatkaan kasva mitä sheivata..??
menkatkin tuon ikäisenä ja karvaa kasvo ihan joka tuutista. Jousuin ajelemaan kainaloni ja myös sääreni jos meinasin julkisilla paikoilla liikkua.
10-vuotiaana oli jo menkat ja kaikki karvat. poistin ne isän höylällä... isompana säästin rahaa ja ostin karvanpoistovoidetta. ei se ollut niin hyvää. 15-vuotiaana ostin oman epilaattorin, salaa vanhemmilta. ostin sen kesätyörahoillani.
Kai sekin on sitä sellasta itteensä tutustumista ja identiteetin rakentamista.. Ei kai siitä haittaa ole?