Mulla on kaikki mitä voin vain toivoa.
- ihana kaunis koti, josta velkaa enää 70t.
- kaksi maailman suloisinta lasta
- riittävä määrä hyviä ystäviä ja jopa lähes turhankin laaja joukko tuttavia
- kukoistava rakkaus ja ihana mies, pitkä ja turvallinen suhde
- hyvä koulutus ja pian työpaikka, jossa teen joka päivä erittäin tärkeää työtä ja samalla saan hyvän toimeentulon
Ja silti: mulla on ihan sama tilanne kuin suurimmalla osalla kavereita, naapureita, lasten luokkakavereitten perheitä. Mä vaan olen näistä todella, todella onnellinen. Muuta vaikuttaa siltä, että kaikki on yhdentekevää ja pitäisi saada vielä paljon kaikkea lisää.
Kommentit (5)
Koti on, josta hitosti velkaa ja sisustus karseeta, sotkuisuuskin ottanut ylivallan.
Kaksi lasta täälläkin, esikoisesta voi kertoa positiivisia, nuoremmasta se on erittäin hankalaa, onneksi on hetkiä, jolloin hänestäkin voi iloita aidosti.
Vain kaksi ystävää, toinen asuu vaan eri maassa, joten ei juuri nähdä.
Olen 9v sitten eronnut ja yksin lasteni kanssa siitä asti ollut.
Olen vain yo-merkonomi, onneksi vakkari duunissa ollut jo yli 10v, palkka kyllä saisi olla edes keskitasoa, sitä miesten siis.
Jep, minäkin haluan enemmän, mutta olen tyytynyt tähän ja voin aika totuudenmukaisesti sanoa, että olen aikas onnellinen. En silleen isosti, mutta ihan ok.
Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
Minullakin on oikeasti kaikkea, mutta silti harkitsen opiskelevani neljännen korkeakoulututkinnon, koska osa tutkinnoistani on vain alempia. Tuskin olen sittenkään tyytyväinen. Opiskeltuani paljon huomaan tietäväni liian vähän monestakin asiasta ja pitää opiskella taas lisää.
et ehkä olis noin tyytyväinen.
ei liian tyytyväinen saa olla.
Kaksi tervettä lasta.
Uusi koti hankinnassa, josta tulee lainaa, mutta hyvin tuottavalla yritystoiminnalla saamme velan maksettua lyhyessä ajassa.
Miehen kanssa koettu paljon yhdessä, parisuhde tuntuu olevan nyt vahvempi kuin koskaan.
Yksi huoli aina mielessä, lapset. Siitä nyt äiti ei kai koskaan "pääse eroon".
Positiivinen asenne ja elämän lyhyyden ymmärtäminen pitää minut onnellisena. Nautin nyt, huomisesta kun ei kukaan tiedä.
Vai miehellesi? Vai mitä tarkoitat?
Hienoa, että itse olet tyytyväinen elämääsi, ihminen ei aina osaa olla, "kun vielä tämän saan niin sitten.."