Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehet kiinnostumaan itsestäni?

Vierailija
30.09.2011 |

Musta olisi ihanaa, jos joku ihastuisi minuun tai kiinnittäisi huomiota.. Täälläkin saa lukea päivittäin, että "mua tuijotetaan", "ruokakaupassa tullaan juttelemaan ja pyydetään puhelinnumeroa", samoin facessa lähetetään viestejä jne.

Ei mulle ikinä tapahdu mitään tuollaista, kukaan ei osoita lähempää kiinnostusta, ei ole koskaan osoittanut. Toki normaalia kommunikointia kyllä. Ja olen mielestäni ihan ystävällinen ja kohtuullisen näköinen. Missä vika?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se mies ajattelee, että v***u mikä akka, mitähän se luulee itsestään?

Vierailija
2/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi suuri osa naisista hakee miesten hyväksyntää niin kovaa, vilauttamallakin jos ei muuta keksi. Tuskin miehetkään käyttävät liiemmin aikaansa miettiäkseen kuinkahan naiset katsoisivat minua ihaillen.Esim. teini-iässä kun hyväksynnän saa vaan ulkonäköön liittyvien asioiden varassa, on kohdetta helppo sivaltaakkin, esim. sanomalla että sulla on hörökorvat. Ollaan me aikuiset naiset please vahvoja, vakaita, rohkeita ja herkkiä malleja tytöille eikä haikailla miesten huomioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niille miehille, joiden toivot kiinnostuvan itsestäsi. Älä ketä tahansa juoppoa ala tillittämään ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi