Tiedätkö paljonko miehesi saa palkkaa entä säästöjen määrän?
Mä tiesin silloin kun mies oli köyhä opiskelija vaan eipä se kerro enää. Hyvin tienaa mutta ei suostu kertomaan kuinka hyvin. Itse en ole koskaan tulotietojani pimittänyt häneltä siksi tuntuu oudolta tämä salailu. En mä mitään tarkkoja summia tarvitse mutta hieman se helpottaisi jos tietäisi onko meillä varaa remonttiin tms.
Kommentit (43)
TULOT ON IHAN JULKISTA TIETOA!VOIT KYSYÄ VAIKKA TANGOPRINSSIN EUROT JOS HALUUT =)
mutta jos itse käy siellä, niin saa kenen tahansa verotiedot luettavakseen.
ei mitään hajua ukon tilin saldosta. Välillä vituttaa, mutta sit aina ajattelen, että olkoon. Pääasia, että ilmeisesti tienaa tarpeeksi, kun ei meillä ole hoitovapaan ajaksikaan tarvinnut miettiä lainanlyhennyksiä tai sitä, onko varaa maksaa laskut vaikka viittä vajaa tilipäivänä. Ja aina tuntuu rahaa olevan, jos kodista hajoaa jotain tai tulee joku yllättävä meno, kuten viidensadan tasauslasku sähköyhtiöltä viimeeksi. Kohauttaa vaan hartioita ja maksaa.
Tilien saldoja en ole koskaan kysellyt. Kerran näin tiliotteen, jossa loppusumma oli 585 000 e. Ei kuulu minulle niin kauan kuin rahaa riittää.