Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoiko mun 8v:llä kuukautiset??

Vierailija
30.09.2011 |

Tyttö on kahden kuukauden päästä 9 vuotta. Fyysisiä muutoksia ei juuri. Rinnat ehkä aivan lievästi "turvonneet", vaikea sanoa onko vain rasvaa. Hiukset ja iho ehkä rasvoittuu vähän enemmän. Ikäisensa kokoinen, n. 135-140cm ja 32kg.

Tänä aamuna vessareissulla pyyhkiessä huusi, että tulee verta. Ihan kirkasta verta tuli pimpistä pyhkiessä, housuissa ei ollut. Kyselin, onko maha ollut kipeä. Ei ole ollut. Kysyin, onko joku sattunut pimppiin. Ei kuulemma.

Voiko kuukautiset alkaa noin? Itselläni alkoi 11-vuotiaana ja rinnat olivat silloin jo selvästi kasvaneet. Vuoto alkoi silloin ruskeana vuotona ja maha oli to-del-la kipeä. Olen lievästi sanottuna kauhuissani. Naiseksi kasvaminen on hienoa, mutta ei kai vielä??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kalvo revennyt? Kivuliaampaa se kai on kuin kuukautiskivut?

anatomia hukassa. Harvalla on varsinaista "immenkalvoa", emättimen suulla. Jos onkin, se voi joustaa niin ettei repeä koskaan. Ja toisaalta jos repeää, ei se välttämättä satu.

että kun tästä asiasta olen joskus kavereideni kanssa puhunut, niin KAIKKI ovat muistaneet immenkalvon repeämisen (ja on tullut vertakin). Itsellä oli poikkeuksellisen vahva kalvo, ei revennyt ennen kuin ehkä 20 yhdynnän jälkeen (ja ne yhdynnät sattui niin p*rusti) eikä puhettakaan tamponin käytöstä ennen kuin kalvo oli veks... Että en todellakaan tiedä mistä sä olet tommoisen käsityksen saanut. Sen olen kuullut, että tamponin käyttö (jos onnistuu) saattaa väljentää immenkalvon aukkoa niin että kun sitten se lopulta lopullisesti repeää, ei ole kipua eikä vertakaan tule kuin ehkä ihan vähän, jos lainkaan.

Vierailija
22/24 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuullut vastaavan tapauksen, 9-v. tyttö oli mummolassa ja pyytänyt vessaan katsomaan, että pissa on ihan punaista. Oli syönyt reilun määrän mummolassa punajuuria ja se oli värjännyt pissan ihan punaiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaiseksi, mutta ei sitä sentään kai pyyhkiessä huomaa sitä väriä. Se on kuitenkin laimeaa.

Vierailija
24/24 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua koulussa verta olisi varmasti noloo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä