Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitn miehet on niin saa*nan avuttomia olentoja

Vierailija
10.08.2011 |

Ei vaan tajuu, ei riitä ymmärrys, miten voi olal miehille ihan peruskuviot niin he*tin vaikeita.

Kato jos on sovittu jotain ,niin sehän tarkoittaa että riittää kun hän _yrittää_ jotain sinne päin. Onnistua ei tartte, mutta ite odottaa jumaleissön mahdottomia emännältä (tyyliin: ihan hyvin voi emäntä hoitaa asiat kotona ja kaupassa ihan yhtäaikaisesti jne. vaikka itse ei vaan pysty edes yhden asian hoitamiseen kotona kerrallaan). Jotenkin etenkin tuo putkiaivoisuus ja kyky tehdä tasan yksi asia tai asian yritys kerrallaan on vaan niin kertakaikkisen nääntävä. Ja ei, vaikka juuri nyt vi*tuksen laukaisikin oman miehen rajallisuus, niin kyllä tää miessukupuoli ihan tasasesti onnistuu aiheuttamaan juurikin tätä tunnetta. *kele, htero olen seksuaalisesti, muttak ohta etin kyllä ittelleni emännän ja ryhdyn naissuhteeseen ihan vain ja ainoastaan siitä yksinkertaisesta syystä että miehet vaan on niin typeriä ja kyvyttömiä. Elä siinä sitten niiden kanssa... vaikeeta on, tosi vaikeeta.

Onneksi omilta pojiltani olen tajunnu vaatia vähän enemmän kuin näiltä isänsä sukupolvelta ilmeisesti on vaadittu, saattavat tuurillaan kasvaa edes lähes inhimillisiksi sukupuolestaan huolimatta.

Arrrgh, kiitos ja anteeks tää avautuminen ja vieläpä tarkemmin yksilöimätön sellainen, joskus vaan niin ottaa kuuppaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, mikähän teitä enää pitää yhdessä...?

Vierailija
2/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta molemmista aikuisiällä ja se eka tyyppi ei koskaan kasvakaan aikuiseksi. Onneksi on nyt Mies isolla M:llä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu meillä, kerrankin saisin nukkua pitkään. Mies tulee vouhkaaman että missä mun verkkarihousut on?! Sanon että oletko katsonut vaatenaulakosta? Kyllä. Oletko katsonut ulkovaatteiden vaatekaapista. Kyllä. Sitten vääntäydyn ylös ja menen kaivamaan sille ne verkkarit naulakosta, jonne ne kuului ja jossa ne oli yksien housujen alla.

Saatana.

Vierailija
4/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on myöskin todella avuton tapaus.

Eipä juuri pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan (jos siihenkään) ja monesti piti olla mallia näyttämässä.

Nyt kun hän on yksin, niin eipä siellä kotonaan ole siivottu sen jälkeen kun lähdin, eikä ruokaakaan laitettu (jos valmisaterioita ei lasketa).

Pyykkinsäkin käy pesemässä äitinsä luona.

Eipä hän juuri edes kotonaan viihdy vaan majailee milloin missäkin kunhan hänestä pidetään huolta...

Tässä nyt vaan muutama esimerkki...

Vierailija
5/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pidempään jo katellu, vertaillu ja asiaa tutkaillu, mutta ei, tää mies on ihan valiokamaa noihin muihin verrattuna ja silti näin uskomattoman _kykenemätön_. Vaihtamalla menis vaan hullummaks. Naiseen voisin vaihtaa mut kun siinä tulee sitten vaan se että olen kuitenkin hetero :/

Ja ei tämä keskenkasvuinen ole, ihan aikuistunut yksilö, mutta kun on vaan niin lajityypillinen mies, ei voi tehdä kahta asiaa yhtäaikaa, eikä etenkään suunnitella, organisoida tai kun ei vaan itse osaa, niin tehdä siten kuin toinen, organisoinnin taitava, ehdottaa, ei. Ei vaan voi, kas kun sanomisesta huolimatta ollaan silmät pyöreenä että "en kyllä tullu aatelleeks, mutta joo, totta, noinhan se on".

Miehet vaan on niin h*n yksinkertasia, hitaita, rajottuneita ja turhiakin.

Niin ja eka vastaaja kysy sitä palkkausta. No, aika samoihin vetää tulot että ei se sen takia ole tyhmä "kun on siihen varaa", se vaan ihan oikeesti tekee parhaansa ja toisiin miehiin verrattuna ihan jees, mutta kun se nyt ei ole paljon se. Hitto, paskempikin palstamamma hakkaa hyvänkin miehen käytännön toimissa mennentullen, on tää vaan niin tätä. niin ja jos se eka mietti et oonko siis rahan takia yhdessä ni en, en ole sen takia. Munan takia kai sitten ja siks kun ei se vaihtamalla parane... mutta ottaa tämmönen silti päähän.

Vierailija
6/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan niin ovela, ainakin tuo jota olen yrittänyt kasvattaa, osaa jo ½v vetää oikeasta narusta ja hurmata äidin ja mummon ja vielä ison siskonkin hymyllä ja avuttomuudella. Samaa yrittää kaiketi jatkaa loppuelämänsä ja nyt on kierroksessa tyttöystävä, jolle me siskon ja mummon kanssa yritetään sanoa että laita se siivoamaan, tiskaamaan tai käske menemään parturiin, mutta ei neiti on niin rakastuntut että passaa kaikki eteen samoin kuin me aikoinaan.

Ja varmasti uusia hölmöjä riittää kun yksi kyllästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä