Miksi bussikuskin hakkaajat
ym. rikolliset saavat pitää kasvonsa peitossa oikeudessa? Mä aina yritän lapsille opettaa ( 22v, 21v ja 7v) että eläkää niin että voitte pystypäin kulkea ja katsoa ihmisiä silmiin. Kyllä sitä tuolla ulkona aineissa ulkona hillutaan voimain tunnossa mutta kun joudutaan teoista vastuuseen niin jo on kasvot peitossa. Ärsyttää:p
Kommentit (8)
7v:n kanssa onko parempi antaa rahat vai henki. Mies oli sitä mieltä, että jos joku yrittää rahoja tai muuta ryöstää niin köniin vaan. Minä taas luulen, etä tuolla meiningillä olet itse siellä syytettyjen penkissä ja sanoin tytölle että mieluummin rahat ja jos mahdollista niin juokse karkuun ja huuda kovaa apua. Ihan P:stä on tää maailman meno, sanon ma.
kasvojaan oikeudenkäynnissä. Veli-Matilla aka Metsurilla oli paita katso ihmistä päällään.
Asia on niin, että ne peittää naamansa tv kameroilta ja lehtikuvaajilta. Sitten kun kamerat on laitettu pois ja varsinainen oikeuskäsittely alkaa niin kyllä heillä naamat esillä on.
Asia on niin, että ne peittää naamansa tv kameroilta ja lehtikuvaajilta. Sitten kun kamerat on laitettu pois ja varsinainen oikeuskäsittely alkaa niin kyllä heillä naamat esillä on.
Ärsyttää kuitenkin, että ne luimistelee siellä huppujensa ja pipojensa alla piilossa, kun ensin ovat niin machoa "baanalla". Vaikka Breivik on kasa sontaa, on hänellä kuitenkin sen verran selkärankaa, että seisoo sanojensa ja tekojensa takana. Toisin kuin näillä mamman pojilla.
Jenkkimeininkiä on ikävä -siellä eivät kriminaalit mellasta. Kuolemantuomio olisi täälläkin oikein hyvä juttu.
Siellähän ne vasta mellastavatkin kaduilla ja metroissa ja monissa lähiöissä niin ettei tavallinen ihminen uskalla mennä ollenkaan!
Koska aina välillä syytettyjen joukossa on myös syyttömiä niin olisi kamalaa jos heidän täytyisi paljastaa kasvonsa ja sitten he leimautuisivat ihmisten mielissä syyllisiksi, vaikka myöhemmin paljastuisivatkin syyttömiksi.
Toisaalta taas näissä tapauksissa, joissa syyllisyys on varmaa niin kuin tässä bussikuskin tapauksessa niin voisihan tässä toki vaatia olemaan peittämättä kasvoja.
Koska aina välillä syytettyjen joukossa on myös syyttömiä niin olisi kamalaa jos heidän täytyisi paljastaa kasvonsa ja sitten he leimautuisivat ihmisten mielissä syyllisiksi, vaikka myöhemmin paljastuisivatkin syyttömiksi. Toisaalta taas näissä tapauksissa, joissa syyllisyys on varmaa niin kuin tässä bussikuskin tapauksessa niin voisihan tässä toki vaatia olemaan peittämättä kasvoja.
Oikeusvaltiossa syytetty on syytön kunnes hänet on tuomittu.
tässä maassa nuollaan rikollisten persettä.
Yritäpä puolustaa itseäsi tai omaisuuttasi -kusessa olet.
Jenkkimeininkiä on ikävä -siellä eivät kriminaalit mellasta. Kuolemantuomio olisi täälläkin oikein hyvä juttu.