G:Yo-arvosanasi ja miten jatko-opiskelit?
Kommentit (73)
Nykyisin filosofian maisteri ja kasvatustieteen tohtori, tutkijan hommissa.
ei mitään (:
pääsin peruskoulusta keskiarvolla 8.6, en jatko-opiskellut mihinkään.
nyt yksi lapsi, ekonomistimies ja ite ravintolan toimitusjohtaja kotimaassa. ihan tällee niille jotka puhuu koulutuksen ehdottomasta tärkeydestä poikkeuksetta.:D
2xL,2xE,2xM -> TM, eräänä päivänä toivottavasti myös VTM
vuonna 1987. Menin oikeustieteelliseen ja lopulta minusta tuli asianajaja.
kaikki akateemisia ja priimuksia. Missä on ne tavalliset, joita Suomessa kuitenkin on suurin osa?
Ajalta ennen eximioita.
En tuntenut suurta kunnianhimoa mihinkään, en nytkään. Minusta tuli lto.
A:n paperit. AMK -tutkinto + maisterin paperit sittemmin. Oma yritys ja uusi yritys tulossa. Kotiäiti.
Yhteiskuntaoppi ja terveystieto L
Matikka C
Äikkä E
Enkku B
Jatko-opiskelin insinööriksi AMK:ssa. Nyt olen todella tyytyväinen koulutukseeni ja nykyiseen työhöni kv-yrityksessä.
LLEEEM. Vuosi oli 2006.
DI-tutkinto erityismaininnalla "oivallisesti suoritettu". Nyt vakitöissä teknologiateollisuudessa.
Yksi L, kaksi magnaa, kolme C:tä = yleisarvosana magna. Tämä aikana ennen eximiaa.
Nyt olen FM ja tohtorikoulutuksessa.
Aika siis ennen E:tä (noi M:ät olis kaikki ollut E), ja yleisarvosana M. Nykyään kaksi tutkintoa: Taiteiden kandi ja Yhteiskuntatieteiden maisteri (gradu L). Väittelen toivottavasti ensi vuonna.
Aika siis ennen E:tä (noi M:ät olis kaikki ollut E), ja yleisarvosana M. Nykyään kaksi tutkintoa: Taiteiden kandi ja Yhteiskuntatieteiden maisteri (gradu L). Väittelen toivottavasti ensi vuonna.
Ja mun yo-todistuksen keskiarvo oli 8.4. Tuolloin ei opiskelu kiinnostanut pätkääkään, en esim. lukenut kirjoituksiin ollenkaan.
sh amk.
En ole erityisen ylpeä, just tapasin viime viikolla puistossa kaverin joka sanoi että ois sun arvosanoilla päässy parempaankin. No ihan tosi...
Ärsyttää että E tuli just sillon kun me kirjotettiin :(
E, M, C, C, B, B ja insinööri amk melko käytännönläheisellä alalla :)
Mä kirjoitin -97 enkä silti muista kun äikän E:n joka oli pistettä vajaa L. Peruskoulun päättärin muistan, koska kaikki aineet oli 9.
Veikkaisin että keskimäärin M ja ka 9,0.
Valtiotieteiden maisteri, muistaakseni C:n papereilla.
Samat arvosanat, sama tutkinto ja sama vuosi kuin sulla!
TaM.
Mä kyllä miellän jatko-opinnot tohtorintutkinnoksi.
mammoilla mainioita arvosanoja:))
Noh,itse sain M:n paperit.Hain ja pääsin toisella yrittämällä poliisikouluun,josta valmistuin v.2006.Lapsuuden haaveammatti ja on sitä edelleen vaikka vuorotyö tekee välillä elämän raskaaksi pienten lasten kanssa.
Lapset nyt 5v ja 3v.Onneksi mies hoitaa ja touhuaa lasten kanssa siinä kuin minäkin ja heillä hyvä hoitopaikka,kivassa pk:ssa.
gradusta tulee vähän eri perustein eri aloilla. Itse arvioin yhden poikkitieteellisen gradun sosiaalifarmasian laitoksella ja ehdotin arvosanaksi C, laitos ehdotti L ja lopulta siihen laudaturiin päätyivät. Oli kuulemma ihan yhtä hyvä verrattuna muihin laudauturin sinä vuonna saaneisiin. Omassa tiedekunnassani ei todellakaan jaella laudatureja vuosittain, edes siis yhtä vaikka graduja tulee yhtä paljon kuin farmasian tiedekunnassa ja sisäänpääsy on vaikeampaa...