Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoitko jos näet isomahaisen naisen juovan alkoholia baarissa?

Vierailija
29.09.2011 |

Tuletko näsäviisaana kyselemään naistenvessassa, että onko kiva saada FAS-lapsia vai ajatteletko että nainen on muuten vaan läski?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoitko itse? Mitä muuta sulla on tapana kommentoida?

Vierailija
2/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suoraan läppäsemässä sen oluen sen kädestä. Joku ruoti tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko alkoholiton siideri/olut/drinkki??

Vierailija
4/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenvessassa että miten jaksan näin raskauden loppuvaiheessa reikkua baarissa yöt pitkät. Vastasin että "kiitos kysymästä hyvin jaksaa ja olut maistuu".

Vierailija
5/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse joisin alkoholintonta olutta baarissa ja joku tulis nappaseen sen pois.Mitä helkkaria se kellekään kuuluu mitä minä raskaana ollessani juon? Sellaiset oikeat alkkikset jotka vetää alkoholia raskaana ollessaan ei siitä yhdestä poisviedystä kaljasta tai kommentista piittaa tai tapojaan paranna.

Vierailija
6/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tutulle muuten polttareissa laitettiin valemaha. Siitä tuli baarissa monilta kommenttia.

Vierailija
7/7 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani nautin raskausaikana kokonaiset kaksi annosta alkoholia. Toinen oli konjakki ravintolassa jossa olimme keikkaa katsomassa. Tissuttelin sitä parin senttilitran annosta varmaan tunnin, ja jessus että ihmisillä oli moralisoivia katseita!

Toinen satsi oli kuohuviinilasillinen jouluna.

Hyi minua! Lapseni on FAS, ja lisäksi hänellä on ylivilkkautta, aistiyliherkkyyttä, käytöshäiriö ja pahat traumat johtuen huonosta varhaislapsuuden kiintymyssuhteesta...

Että jotain rajaa siihen moralisointiin, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi