Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kyllästynyt tähän hienoon elämäämme

Vierailija
29.09.2011 |

Ystäväpiiristäni puuttu särmä ja rosoisuus. Kaikki elävät tylsää ylemmän keskiluokan kaupunkilaiselämää. Ollaan kouluttauduttu akateemisiin ammatteihin, suunnitellaan trendikkäitä iPad-sovelluksia, tehdään tutkimusta, piirretään taloja, käydään pörssikauppaa, lääketieteillään, käräjöidään, johdetaan projekteja, opetetaan yliopistossa, kirjoitetaan lehtiin jne. Keväällä syödään luomuparsaa, talvella sinisimpukoita valkoviinissä. Käytetään julkisia ja hifistellään yksivaihdepolkupyörillä. Jos auto on pakko hankkia, niin sen on ehdottomasti oltava hybridi. Sähkö valmistetaan ruotsalaisesta tuulesta. Luetaan Wallpaperia ja Huilia. Käydään gallerioiden avajaisissa juomassa proseccoa ja analysoimassa valokuvan kultaista leikkausta. Syksyllä lennetään New Yorkiin, paitsi jotkut rohkeat Bostoniin. Juostaan maratoneja ja ostellaan tanskalaisia design-valaisimia. Televisiosta katsellaan vain ja ainoastaan HBO:n sarjoja.

Missä kaikki omaperäisyys? Särmä? Elämän suola? Enkä nyt tarkoita Maldonia, vaan ihan tavallista pansuolaa...

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt hyvä ihminen siten kun oikeasti haluat ja tee mitä haluat! :) Jos et oikeasti nauti noista mainitsemistasi asioista niin jätä ne tekemättä. Kyllä aikuinen ihminen saa päättä itse mistä nauttii. Uskalla olla oma itsesi niin jopas tulee särmää ja sisältöä elämään! ;) Katso ihmisiä pintaa syvemmälle niin näet että elämä on monimuostoista. Siellä hienouden keskellä me jokainen ollaan ainutkertaisia ihmisiä. Jos nyk. seura ja meininki ei miellytä niin hakeudu rohkeasti muualle. Musta on niin vapauttavaa kun ei tartte esittää mitään, saan elää rauhassa omaa elämääni oman perheeni kanssa. Teen ihmisläheistä työtä ja ymmärrän välillä liiankin hyvin että elämä ei ole pintaliitokuplaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi