Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

about 200 000 000 maapallon asukasta ei ole facebookissa

Vierailija
29.09.2011 |

oletko sinä yksi heistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole erakko, paljonkin ystäviä on joita tapaan livenä.

oletko sinä yksi heistä?

Vierailija
2/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole erakko, paljonkin ystäviä on joita tapaan livenä.

oletko sinä yksi heistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sosiaallinen olen ja ystäviä vaikka kuinka paljon. Jotenkin vaan en tunne tarvetta ilmoittaa kaikille menoista ja mitä olen missäkin syönyt....

Ehkä arvostan omaa yksytyisyyttä ja minusta siinä ei ole mitään outoa.

Vierailija
4/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään ole aika paljon enemmän kuin 200 miljoonaa, jos maapallolla on kohta 7 miljardia asukasta?

Vierailija
5/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen siellä, koska haluan pitää ystäviini yhteyttä ja tulla kutsutuksi mitä ihmeellisimpiin bileisiin!

Vierailija
6/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
7/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen, mutta yleisesti ottaen olen huomannut, että ne ihmiset, jotka EIVÄT siellä ole, on keskimäärin vähän muita fiksumpia.

Siis tarkoitan semmoisia, joiden älyä ja elämänkokemusta olen aina pitänyt arvossa.

Nyt tämän uudistuksen jälkeen olen alkanut ajatella, että ne jotka ei FBiin alunperinkään liittyneet, tekivät aika järkevästi.

Vierailija
8/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 osaa maailman kansalaisista ei osaa lukea

Veikkaan että luku on jotain luokkaa 15/17

Vierailija
9/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyhjäpäistä hommaa koko facebook. Jee, tulee kutsutuksi mitä ihmeellisimpiin bileisiin, miten coolia.

Itse olen, mutta yleisesti ottaen olen huomannut, että ne ihmiset, jotka EIVÄT siellä ole, on keskimäärin vähän muita fiksumpia.

Siis tarkoitan semmoisia, joiden älyä ja elämänkokemusta olen aina pitänyt arvossa.

Nyt tämän uudistuksen jälkeen olen alkanut ajatella, että ne jotka ei FBiin alunperinkään liittyneet, tekivät aika järkevästi.

Vierailija
10/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee karkeasti 800 000 000 (eli lähes miljardi) ihmistä eikä ne lukutaitoset siihen lopu.

Vierailija
11/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tyhjäpäistä hommaa koko facebook. Jee, tulee kutsutuksi mitä ihmeellisimpiin bileisiin, miten coolia.

vaan kivaa. Olen löytänyt monia tapahtumia ja bileitä facen kautta, mihin minua ei ikimaailmassa olisi muuten kutsuttu (ethän sinäkään käy kaikkia pariasataa tuntemaasi ihmistä läpi kertoaksesi heille jostakin mielenkiintoisesta tapahtumasta? Vain Facbookissa sen voi tehdä helposti).

Vierailija
12/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee karkeasti 800 000 000 (eli lähes miljardi) ihmistä eikä ne lukutaitoset siihen lopu.

Vierailija
13/13 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjiä olevan 800 000 000 eli runsaat 1/10 maailman väestöstä ja vaikka se teistä tuntuukin varmaan oudolta niin Suomessakin on ihan karmeasti väkeä jota ei joku Facebook pätkääkään kiinnosta.