Mikä olisi hyvä huulirasva erittäin rohtuneille huulille?
Kommentit (55)
Minä käytän favoran soft lip balmia se tulee käytevän kokosessa pikku tuubissa eikä maksa kun alle 5e siin on 12ml ka riittää kyl loputtomiin!
Mulla toimii Bepanthen, yöksi kunnon kerros huuliin ja huulten ympärille.
Mulla ei auta Bepanthenit taas yhtään. Biothermin huulirasva (sellainen tuubi, maksaa n. 7-8e) on selvästi kalliimpaa kuin perusrasvat, mutta ainoa, joka mulla toimii todella rohtuneisiin huuliin. Sitten perusrasvana käytän Labellon vaaleansinistä. Muut aiheuttaa mulle vain enemmän rohtumaa :/
Munkens bisalva, saa ainakin Stockmannilta. Toi on oikeastaan ainut mikä mulla toimii, kaikki bepanthenit yms kokeiltu kun huulet oli aivan ylikuivat ja kipeät. Eikä hintakaan kirpase, reilut 3e maksaa. Toinen ok huulirasva on Biothermin se sinivalkonen tuubi.
Vitalis! Sekä aiemmin mainittu bevita r, silöä sain itseltäni pahimmat rohtumat pois ja ylläpitoon (välillä hyvinkin rohtuneisikn huulikn) on riittänyt vitalis. Riittoisaa, parin euron purkki riittää kevyesti useamman vuoden.
on hyvin riittoisaa myös. Tai ihan sitä Lansinohia käytät kuuriluontoisesti.
Bepanthen toimii, samoin vaikka Melvitan karitevoi.
Minulle tuli toistuvasti rohtumaa, eikä se lähtenyt millään muulla. Olen käyttänyt jo pari vuotta bepanthenia päivittäin, eikä mitään ongelmia enää sen jälkeen. Loistotuote, riittoisa (kestää varmaan siihen päiväykseen asti eli 2-3 vuotta ainakin) ja maksaa noin 7 euroa.
paras rasva on Blistex sellainen sininen pikku purkki! Siis ei tuubi tai puikko, vaan pyöreä purkki. Ihan paras viilentävä voide, joka ei polta huulia.
Tuolla pysyy kunnossa, ei tarvi terveille huulille laittaa kuin kerran päivässä (aamulla) Ja kipeän nuhanenän hoitoon sopii myös. :)
Mulle lääkäri suositteli Locobase Repairia. Samainen lääkäri varoitteli että Bepanthenit ruokkivat hiivaa ei kannata käyttää, jos suupielet auki, punoittavat ja ovat turvoksissa.