Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrajumala sitä Saanaa eilen Mariassa

Vierailija
29.09.2011 |

"Noku mun ystävä sano et nyt mennään sinne lavalle ja sit kun olin menossa niin sitä ei enää näkynytkään missään, mut oli vaan mentävä". Tämä lavapanojuttu. Herrajesta! Jos sen ystävä sanoo että hyppää kaivoon niin hyppääkö Saana?

Sanokaa mitä sanotte mutta mua oksettaa tuo suhde. Jussi haluaa varjella Saanaa kaikelta porsografiselta ja todellakin itse sitten esineellistää koko naisen "Turskautin miehuuteni hänen sisäänsä".

Jos joku asia tässä maassa on kieroutunutta niin tuo liitto. Ja Saana on niin nuorikin vielä, se tosiaan tuli hänen ulosannissaan eilen ilmi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus tajuaakin mitä on mennyt tekemään, siinä vaiheessa ei varmaan auta kun vaikka sitten jo esittää vajukkia. Varmasti suurin osa ihmisistä halveksii ja paheksuu tuollaista toimintaa.

Vierailija
42/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on Vesa-matti Loiri?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoittelette, että ennenkin on jaettu oikeudessa tuomioita vastaavasta loan heitosta...

Vierailija
44/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää kirjotelko niistä vauvapalstalla, se on älytöntä ajanhukkaa.

Vierailija
45/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoittelette, että ennenkin on jaettu oikeudessa tuomioita vastaavasta loan heitosta...

Kerrohan joku esimerkki mitä tuomioita Suomessa on jaettu julkkistyrkkyjen toilailujen ihmettelystä?

Vierailija
46/46 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan pilkattiin vammaisia, sairaita jne. Nykyään se on epäsopivaa, joten on siirrytty tälläisiin epätasapainoisiin ihmisiin ja sama ilmiö jatkuu. Miten tämä eroaa siitä, kun jossain hovissa oli muotopuolikääpiö, jota sai potkia ja nauraa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme