Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä YLE-X aamumies joka kenties palstailet täällä...

Vierailija
28.09.2011 |

Siirrypä oitis 2+ puolelle, siellä on niin paljon mukavampaa :p

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalista virtuaaleinta, wohoo! Mulle kansa Jenny ja Aino. Mäkkäri voi tulla sinne kaksplussalle.

Vierailija
2/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalista virtuaaleinta, wohoo! Mulle kansa Jenny ja Aino. Mäkkäri voi tulla sinne kaksplussalle.

mitä mellastat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot haastaa YleX:n radiopesoonia mielummin lukemaan Kaksplussan keskustelua, niin sehän on sodanjulistus. Kyllä me AV:llä ollaan mielenkiintoisempia.

Ja sen lisäksi, että Aamunpojat on pidettävä TÄÄLLÄ, tahdon myös iltapäivästä Jennyn ja Ainon, koska pidän heistä! Ovatkin vierailleet täällä.

Joko rautakanki taipui?

Vierailija
4/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei liity radioon tai yleiseeneksään mitenkään, mutta tunnetaanko minua 2+:lla?

T: 11cm mies

Vierailija
5/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot haastaa YleX:n radiopesoonia mielummin lukemaan Kaksplussan keskustelua, niin sehän on sodanjulistus. Kyllä me AV:llä ollaan mielenkiintoisempia.

Ja sen lisäksi, että Aamunpojat on pidettävä TÄÄLLÄ, tahdon myös iltapäivästä Jennyn ja Ainon, koska pidän heistä! Ovatkin vierailleet täällä.

Joko rautakanki taipui?

Taas tajusin miks mä en viihdy täällä. Epämääräisen ulkoasun lisäksi sisältö yhtä kuraa. Tappele keskenäs.

Vierailija
6/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei liity radioon tai yleiseeneksään mitenkään, mutta tunnetaanko minua 2+:lla?

T: 11cm mies

Mut ei liene tarpeen tullakaan...

Vierailija
7/7 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuuks joku näillä palstoilla siksi, että olisi mukavaa?

Mä oon täällä ainakin sen takia, että voin todeta ihmisten olevan idiootteja ja nostaa itseäni siis jalustalle. Lisäksi mulle tulee hyvä mieli, kun saan sanottua jollekin pönttöpäälle hitusen vittumaisesti. Esim. joillekin kristityille homoliittojen vastustajille.

No okei, saatan joskus kysyä jotain idioottia, ja okei, myönnän välillä vastaavani jollekin kysyjälle korrektisti ja ihan hyvällä mielellä.

Mut mä tahtoisin tietää, mitkä aihepiirit ylexin aamujuontajaa eniten kiinnostaa, ja sit tahtoisin tietää, miten ylexin juontaja on ikinä kyennyt myöntämään tällä palstalla pyörimisen?