Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen muutamia NBK:n ja Bandidoksen jäseniä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.09.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ajelee moottoripyörillä, kokemuksella sanon.

Vierailija
2/18 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi juopot ovat rikollisempia kuin tuntemani bändin pojat, joista suurin osa on tätänykyä kilttejä perheenisejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

so what?

Vierailija
4/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vähän itsetuntoa vai miksi liikut noiden kanssa? Tajuatko, ettei kukaan aikuinen voi todellakaan olla kiinnostunut jostain mopogängiläisistä?

Vierailija
5/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vähän itsetuntoa vai miksi liikut noiden kanssa? Tajuatko, ettei kukaan aikuinen voi todellakaan olla kiinnostunut jostain mopogängiläisistä?

Tavallisten tallaajien kanssa ei ole mtn puhuttavaa.

Vierailija
6/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että nuo NBK:laiset ei oikeasti edes aja moottoripyörillä...

Vierailija
7/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tietää, mistä sua sitten kiinnostaa jutella. Varmaan pyssyistä niinku mun 10-vuotiasta poikaani.. Get real!

Vierailija
8/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkukoot vaikka rullatuoleilla, mutta mitä tänne vauva-palstalle tulee näitä asioita sönköttämään.

Vierailija
9/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkukoot vaikka rullatuoleilla, mutta mitä tänne vauva-palstalle tulee näitä asioita sönköttämään.

Vierailija
10/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis juuttunut katiskaan joskus lapsena, oletan.

Eihän noita elämäntaparikollisia voi muuta kuin halveksua.

Vierailija
11/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme huomionhakua - säälittävää ap

Vierailija
12/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on HD mutta ajelen ja vietän aikaa tosi motoristien, en rikollisten luuserien kanssa.

Vierailija
13/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäis että huutelet niistä ja toveruudestanne täällä vauvapalstalla. Ai että sä oot kova.

Vierailija
14/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat.

En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".

Vierailija
15/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat.

En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".

varmaan kiellät että nuo rikollisjärjestöt tekevät kaikkensa näyttääkeen viattomilta motskariporukoilta joita ILKEÄ POLIISI silloin tällöin ihan puhtaasti vittumaisuttaan kiusii?

Tuo paskasakki pitäisi laittaa seinää vasten ja......

Vierailija
16/18 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat. En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".

varmaan kiellät että nuo rikollisjärjestöt tekevät kaikkensa näyttääkeen viattomilta motskariporukoilta joita ILKEÄ POLIISI silloin tällöin ihan puhtaasti vittumaisuttaan kiusii? Tuo paskasakki pitäisi laittaa seinää vasten ja......

mutta kehottaisin pitämään riittävää etäisyyttä näihin tyyppeihin.

Vierailija
17/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Saana Mirjami stalkkaa omaa siskoaan siruilla ja kertoilee tämän yksityisasioita sitten näissä kerhoyhteyksissä.

https://www.facebook.com/people/Saana-Mirjami-Tuulentyt%C3%A4r-S%C3%A4r…

Vierailija
18/18 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovia ryyppymiehiä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi