Tunnen muutamia NBK:n ja Bandidoksen jäseniä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (18)
Ihan normi juopot ovat rikollisempia kuin tuntemani bändin pojat, joista suurin osa on tätänykyä kilttejä perheenisejä.
Onko sulla vähän itsetuntoa vai miksi liikut noiden kanssa? Tajuatko, ettei kukaan aikuinen voi todellakaan olla kiinnostunut jostain mopogängiläisistä?
Onko sulla vähän itsetuntoa vai miksi liikut noiden kanssa? Tajuatko, ettei kukaan aikuinen voi todellakaan olla kiinnostunut jostain mopogängiläisistä?
Tavallisten tallaajien kanssa ei ole mtn puhuttavaa.
veikkaan, että nuo NBK:laiset ei oikeasti edes aja moottoripyörillä...
Ei kiinnosta tietää, mistä sua sitten kiinnostaa jutella. Varmaan pyssyistä niinku mun 10-vuotiasta poikaani.. Get real!
Liikkukoot vaikka rullatuoleilla, mutta mitä tänne vauva-palstalle tulee näitä asioita sönköttämään.
Liikkukoot vaikka rullatuoleilla, mutta mitä tänne vauva-palstalle tulee näitä asioita sönköttämään.
siis juuttunut katiskaan joskus lapsena, oletan.
Eihän noita elämäntaparikollisia voi muuta kuin halveksua.
Ihme huomionhakua - säälittävää ap
Minulla on HD mutta ajelen ja vietän aikaa tosi motoristien, en rikollisten luuserien kanssa.
jos tietäis että huutelet niistä ja toveruudestanne täällä vauvapalstalla. Ai että sä oot kova.
Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat.
En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".
Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat.
En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".
varmaan kiellät että nuo rikollisjärjestöt tekevät kaikkensa näyttääkeen viattomilta motskariporukoilta joita ILKEÄ POLIISI silloin tällöin ihan puhtaasti vittumaisuttaan kiusii?
Tuo paskasakki pitäisi laittaa seinää vasten ja......
Mäkin tunnen yhden Bandidosin ja yhden Cannonball-tyypin, mut en osaa nähdä tätä mitenkään valtavan eriskummallisena. Eivät ne mun lähipiiriä ole, tutun tuttavia, ja joskus männä vuosina kun tuli käytyä vielä baareissa, niin samassa pöydässä on istuttu ja ovat käyttäytyneet kuten muutkin. Toinen on mun FB-kaverikin, ja perusjuttua ne hänenkin päivitykset ovat. En näe mitään erityistä ylpeilyn aihetta tai muutakaan, miksi minulta pitäisi "kysyä jotain".
varmaan kiellät että nuo rikollisjärjestöt tekevät kaikkensa näyttääkeen viattomilta motskariporukoilta joita ILKEÄ POLIISI silloin tällöin ihan puhtaasti vittumaisuttaan kiusii? Tuo paskasakki pitäisi laittaa seinää vasten ja......
mutta kehottaisin pitämään riittävää etäisyyttä näihin tyyppeihin.
Tämä Saana Mirjami stalkkaa omaa siskoaan siruilla ja kertoilee tämän yksityisasioita sitten näissä kerhoyhteyksissä.
https://www.facebook.com/people/Saana-Mirjami-Tuulentyt%C3%A4r-S%C3%A4r…
kyllä ne ajelee moottoripyörillä, kokemuksella sanon.