Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taksvärkki päivä 13v poikaani ei kukaan ottanut 10€

Vierailija
28.09.2011 |

töihin, no poika lorvii päivän sitten kotona ja´saa kympin kouluun......

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni 0404187022

Vierailija
42/46 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ottanut, entäpä sä`?

Mä otin esikoisen duuniin ihan siivoamaan ja sai rahansa, kun 6 tuntia teki ruumillista duunia. Ja nuorempi meni isänsä duunipaikalle ihmettelemään Angry Birdsejä. Auts ja sai saman rahan.

Mä itse siivosin kellarin komeron ja kaverit tekivät vastaavia asioita kyseisenä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2011 klo 15:44"]Mihinkään firmoihin ei pääse taksvärkkinä. Soittelin ysillä mutta huolivat vain tet-jaksoille. Yksi päivä on kuulemma liian vähän ja jotain muutakin ongelmaa oli. Todella harmillista mutta totta :(

Tehtiin taksvärkkinä hommia sitten kotona, sukulaisissa tai naapurissa. Hommaksi löytyi perunan nostoa, ikkunoiden pesua, halon hakkuuta... Kerran pestiin koko talo lattiasta kattoon niin, että äiti toimi työnjohtajana ja kolme lasta puunasi.
[/quote]miten yritys voisi maksaa kympin verottajan kannalta?

Vierailija
44/46 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2011 klo 15:01"]kun olisin tarvinnut apua siivouksessa. Laitoin koululle sähköpostia ja ilmoituksen. Ei yhtä ainutta puhelua tai sähköpostia tullut takaisinpäin.

Olisin ottanut kaksikin taksvärkkiläistä. Vieläkin ottaisin, jos jostain saisi.

Tampereella asun.
[/quote]
Siis joku vieras yksityishenkilö lähettelee postia kouluun? Luulivat sua pedariksi. O.o

Vierailija
45/46 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini etsivät taksvärkki paikkaa pk seudulta päin ovat siis 7lk, jos joku saman ikäinen on päässut johonkin firmaan ilmottaisitko siitä. kiitos jo etukäteen avusta!

Vierailija
46/46 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin kotona, tai vahdin siskon lapsia taksvärkki päivisin. Ei mitään nukkumista ja lorvimista!