Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut terveysmatkalla? Opinnäytetyökysely terveysmatkailusta, etsitään kirjottajia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUO "VASTAA HETI" TUNTUI TOSI PAHALTA!!!!!

Vierailija
2/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan käskemällä vastaa. Lisäksi tuollaisia kirjoitelmia on työlästä tehdä, harva jaksaa vastailla avoimiin kysymyksiin. Rasti ruutuun tms. kyselyihin saa paljon helpommin vastaajia, tai sitten pitää olla jokin kannustin mukana houkuttelemassa kirjoittamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko myöhässä koulutehtävänne suhteen? Vai mistä moinen ajattelemattomuus?



Kiva, että nimellänne voi löytää googlettamalla nyt tämänkin kysymyksenasettelunne, muiden tietojenne lisäksi. Opettajatkin näkevät... En ole ope.

Vierailija
4/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tosi ärsyttävä tyyli kommunikoida tuo "vastaa heti". Tuli ihan mieleen vanha työpaikka, jossa olin siivoojana. Töihin tullessa kurttunen pomo oli aina jättänyt yhtä ilkeän viestin jälkeensä, tyyliin "pese mun kahvikuppi, HETI".



Ketuttaa, jos ihmisillä ei ole alkeellisia viestintätapoja ja vielä uskotte, että joku teille vastaa?

Vierailija
5/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo VASTAA HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Haloo, oletteko jotain 6 vee vai mistä moiset tavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan