Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toimintaterapeutin arviossa tapahtuu?

Vierailija
27.09.2011 |

Mun 3v poika on saanut lähetteen arvioon aistiyliherkkyyden (lähinnä kuulo) takia. Jännittää uusia juttuja paljon ja mulla voi olla aika lailla tekemistä saada poika suosiolla vastaanotolle. Mitä siellä tehdään? Auttaisi jos pystyisin vähän kertomaan pojalle etukäteen, mutta mulla itsellä ei ole minkäänlaista käsitystä asiasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli leikin varjolla toimintaterapeutti saa arvioitua/tutkittua lapsen toimintaa ja olemista. Meilläpäin arviointikertoja on kaksi tai kolme juuri sen takia, että yhdellä kertaa ei saisi kunnollista kokonaiskuvaa esim. arastelun takia.

Ja siihen pitäisi kuulua myös vanhemman kanssa keskustelu siitä, miten eri asiat kotona sujuvat.

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset viihtyvät tosi hyvin toimintaterapeutin arvioinneissa. Viimeksikin 6v väänsi melkein itkun kun kuuli ettei tarvita toista arviointia. Oli niin mukava kasata legoautoa, pelata labyrintti peliä mukavan tädin kanssa jne.

Se on vähän kuin leikkipaikka. Kivoja leluja ym. tarjolla. Eli markkinoi kivana erityisjuttuna johon pääsee käymään eikä pakollisena ikävänä asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika kävi sitten ryhmäjakson. Pojilla oli siellä tosi kivaa ja aina mielellään lähti "jumppaan". Meillä oli myös arka äänille ja motoriikassa epäiltiin pientä viivettä. Jaksolla ja myöhemmin kävi ilmi että erityistä viivästymää ei ollut ja on edelleen kovien äänien suhteen herkkä persoona. Nyt vuosien päästäkin kyselee joskus kun kuljetaan ko.paikan ohi jatkuuko se jumppa enää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi