Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö outona perhettä jossa äiti ja lapset (9 ja 5v)

Vierailija
27.09.2011 |

matkustavat etelään ilman isää?

Siis ihan kolmestaa reissussa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menossa kolmen lapsen kanssa eteään viikoksi ilman perheen isää.

Vierailija
2/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö?

Mies ei halua matkustaa lasten kanssa, liian stressaavaa.

Vierailija
4/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen matkustellut lasten kanssa siellä ja täällä ilman miestä. Jos me menisimme kalastus- tai metsästysmatkalle, niin mieskin kyllä lähtisi mukaan, mutta kaupunki- tai rantalomista mies ei välitä.

Minusta on hölmöä jättää jotain tuollaista tekemättä vain siksi, että yksi perheenjäsen ei tykkää.

Vierailija
5/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta yleensä ajattelisin että on viikon lomalle kiva saada myös toinen aikuinen seuraksi, vaikka oma äiti, kaveri..

Vierailija
6/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ei koskaan tule perheen kanssa minnekään niin kyllä se outoa hei on!

Ei se tarkoita etteikö VOISI matkustaa myös osan kanssa, mutta jos joku toistuvasti jää pois niin perseestähän se on.

En ainakaan jaksaisi sellaista nyhjyri-ukkoa joka jäisi aina pois reissusta, kiva jos jollekin kelpaa! :D

6

Vierailija
7/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me menisimme kalastus- tai metsästysmatkalle, niin mieskin kyllä lähtisi mukaan

mutta harmi vaan, mua ei ne niin kiinnosta.

Vierailija
8/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "yksi ei tule koskaan perheen kanssa minnekään"? Aivan oikein, ei missään.

Ei ole outoa jos toinen vanhemmista lomailee lasten kanssa ja toinen on kotona. Meillä on tehty molemminpäin (siis joko mies tai minä lasten kanssa) ja sitten tietenkin koko perhe yhdessä. Kesälomilla ollaan monta viikkoa yhdessä mökillä, eikä kukaan matkusta minnekään :)

Jos yksi ei koskaan tule perheen kanssa minnekään niin kyllä se outoa hei on!

Ei se tarkoita etteikö VOISI matkustaa myös osan kanssa, mutta jos joku toistuvasti jää pois niin perseestähän se on.

En ainakaan jaksaisi sellaista nyhjyri-ukkoa joka jäisi aina pois reissusta, kiva jos jollekin kelpaa! :D

6

Vierailija
9/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän sen, että joskus jotain pieniä matkoja/retkiä tehdään vajaalla perheellä, koska joku ei niistä pidä tai on itse jollain toisella reissulla. Esim. vain osa perheestä lähtee kylpylään, koska joku ei siedä vettä/uimista.

Mutta isommat reissut eli siis ulkomaanreissut kyllä meidän perheessä pyritään räätälöimään koko perheen makuun tai ainakin kompromissiksi. Esim. meillä minä en pidä rantalomista vaan kaupunkilomista, mies taas on rantalomien kannattaja. Olemme käyneet kolmesti rantalomakohteessa ja kahdesti kaupunkilomakohteessa. Eihän parisuhteessa ja perheessä voi vain itsepintaisesti tykätä omista jutuista ja viis välittää toisten mielipiteistä ja mielihaluista. Vain sinkku voi elää välittämättä muiden mielipiteistä. Jotain pitää voida kokea yhdessä perheenä, ja matkat ovat ainakin sen verran kallis satsaus ja lisäksi lomanviettotapa, että on luonnollista, että siinä koko perhe matkailee yhdessä.