pitäisikö exän kertoa minulle uudesta suhteestaan?
siis edes samaan aikaan kuin lapsille? Äh, ihmetyttää vaan, kun lapsi (9v) totesi isin olevan matkoilla "tuulan" kanssa. Ja tämä tuula on kait kolmas nainen tässä eron jälkeisten kolmen vuoden aikana. Sinänsä, saahan exällä olla vaikka kuin naisia, ja on helpotus, kun ei minun tarvitse siitä enää huolehtia (petti mua moneen kertaan aikoinaan). Mutta mietityttää vähän, miten tuosta pitäisi lapsille puhua. Vai pitääkö mitenkään. Teinit ei paljoa isänsä luona ole, en tiedä miksi. Tämä nuorin joka toinen viikko. usein kyllä silloinkin käy mun luona, kun isänsä tekee niin pitkää työpäivää.
Kommentit (4)
uusi nainen astuu myös lapsen elämään, eli mies muuttaa yhteen tai viettää kaiken aikansa naisen kanssa niin, että lapsen ollessa siellä nainen on aina paikalla.
Jos yksin reissaa jonkun kanssa ja lapsi ei ole näissä kuvioissa, niin ei tartte kertoa.
mutta olihan taas sellainen hoo moilanen olo, kun lapsi kertoi tästä "tuulasta" kun juuri olin luullut kyseessä olevan "päivin".
Ja vähän huolettaa miten lapsiin vaikuttaa, jos jatkaa noita pätkäsuhteita. No, yritän itse olla se vakaa aikuinen :)
ja toinen on ilmeisesti epävakaa kun on lyhyitä ihmissuhteita joista ei ole raportoinut exälle
mutta olihan taas sellainen hoo moilanen olo, kun lapsi kertoi tästä "tuulasta" kun juuri olin luullut kyseessä olevan "päivin". Ja vähän huolettaa miten lapsiin vaikuttaa, jos jatkaa noita pätkäsuhteita. No, yritän itse olla se vakaa aikuinen :)
oletan, että tällainen ex osaa itse lastensa kanssa puhua, eli ei siis kuulu sulle. Turhaa sä sitä otat puheeksi lastesi kanssa. Vasta, jos jotain kyseleävät, ja silloinhan voit sanoa, ettet tiedä, on ehkä kaveri?