Mitä ajattelet, kun näet jääkaapin oven täynnä magneettisälää ym?
Kommentit (43)
Meilläkin sitä käytetään ilmoitustauluna
Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Nuorempana sotkuiset lippulappu jääkaapin ovet oli mielestäni kauheita mutta niin se vaan käytäntö muuttaa asiaa. Nyt kun meillä on lapsia, koululaisia jo, on jääkaapin ovi vaan yksinkertaisesti kätevin paikka säilöä lukujärjestykset, harrastuinfot, muistilaput yms. Eli meilläkin on sekä lappuja että magneetteja, paljon. Keittiö on meillä erikseen olohuoneesta, jos joutuisin tuota jääkaapinovea sohvalta katselemaan, luultavasti ilmoitustaulu hommattaisiin johonkin muualle, ei se mikään kaunis ole. Mutta kätevä.
kun meillä ei enää voi laittaa magneetteja, kun on kalusteovet jääkaapissa, apk:ssa jne. Toisaalta selkeämmän näköinen keittiö näin.
Mua ei haittaa pätkääkään. Se on näppärä juttu.
meilläkin on lasten taideteoksia, lukujärjestykset, valokuvia jne. kiinni jääkaapin ovessa magneetilla. Eikä minua haittaa pätkääkään :)
on jääkaapin ovessa yks tärkeä lappu, yks tavallinen valokuva, sydän magneetti ja valokuvamagneetti. Ei oo montaa...
Mulle aina koti alkaa tuntua kodilta ( muuton jälkeen) vasta sitten, kun jääkaapin ovesta ei pintaa enää näy.
Ihan sama jos joku sen perusteella nostaa olematonta itsetuntoaan. Itse tiedän elämäni ja saavutukseni, eivätkä ne ole jääkaapin ovessa olevista asioista kiinni.
Sotkuisen ja levottoman näköistä.
Ajattelen, että tavattoman junttia ja ihan wt-kamaa. Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Olet varsinainen ilopilleri. Nauru pidentää ikää ja noin hauskan oloisella ihmisellä onkin varmaan monta leppoisaa vuotta edessään. Jatka samaan, rentoon mallin vain.
lukkari, koulun tiedotteet, synttärikutsut, ja pakastimen ovessa nelosluokkalaisen vastaavat. Näkyvillä vain ajankohtaiset liput ja laput. Todella kätevä systeemi ja lapsiperheissä aivan normaali. Käytän tavallisten magneettien lisäksi valokuvamagneetteja.
Meillä jääkapin ovessa on aakkosmagneetteja. Esikoinen opettelee niillä kirjaimia eikä noille kyllä muutakaan paikkaa ole.
sarkasmintajua jaettiin. :-D
Ajattelen, että tavattoman junttia ja ihan wt-kamaa. Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Olet varsinainen ilopilleri. Nauru pidentää ikää ja noin hauskan oloisella ihmisellä onkin varmaan monta leppoisaa vuotta edessään. Jatka samaan, rentoon mallin vain.
Meillä on jääkaappi täynnä kaikenlaista sälää.
Lasten piirustuksia, valokuvia, muistilappuja, lukujärjestyksiä ja lasten magneettijuttuja.
Lapset järjestelee näitä lähes päivittäin mielensä mukaan.
niin huti tulisi. Lapsia ei siis ole, mutta magneetteja kyllä. matkamuistoja, ajatelmia, lahjaksi saatuja, sattuvia sanontoja, kakkupohjan ohje magneetissa jne. vähän piristävät päivää ja keittiötä, muuta levotonta siellä ei olekaan.
sarkasmintajua jaettiin. :-D
ohis ilmoittaa
ja silti meidän jääkaappi on tuollainen :P Miehen mieletsä jääkaappi on mitä näppärin paikka söilöä lippusia ja lappusia ja lapsi haluaa ottaa mallia joten lisänä on vielä tukku piirustuksia.
Olen antanut tässä periksi, koska mies hyvin harvoin sanoo mitään sisustuksesta tai kämpän järjestyksestä. Isot ratkaisut kuten millainen sohva ostetaan tai minkä väriset seinät laitetaan tehdään yhdessä, mutta esim. kaappien järjestys ja sisustustekstiilit kuten verhot ovat ihan minun päätettävissäni. En myöskään tarkoita ettei lapsen piirustuksia saisi olla esillä, mutta mieluummin laittaisin ne kehyksiin taululistalle ja vaihtelisin niitä siinä. Mutta koska en halua olla despootti ja muut tuntuvat tykkäävän jääkaapista tuollaisena en viitsi vikistä. Olen ratkaissut asian niin, että keittiössä syödessä minulla on selkä jääkaappiin päin :D
mun puolestani ihmiset saa pitää jääkaappiensa ovissa ihan mitä vaan. Se on jopa ihan funktionalistista, siinähän on ilmoitustaulu jonka kaikki tulevat nähneeksi.
Meillä on vaan sellainen jääkaappi, jonka oveen ei magneetti tartu.