Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko lapsesi varastanut ikinä kaupasta jotain? jäikö kiinni? miten selvitettiin?

Vierailija
27.09.2011 |

---

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa:(( ei jäänyt myymälässä kiinni, vaan oli itse kehunut kavereille.... Ekalla kertaa sai ankarat kotiarestit (kk pelit pois, tvet ym pois. Omassa huoneessa viikon) Ei auttanut meni ja teki uudelleen. Tämän jälkeen tilasin ajan nuorisklinikalta. Käytiin kolme kertaa keskustelemassa ja sen koomin ei ole varastanut. Eka kerta oli 10 vee ja toinen 11 vee. Nyt kaveri on jo 20 vuotta.

Vierailija
2/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut kun se niitä rattaiden alle oli laittanut. Ei jäännyt kiinne, itse huomasin vasta kotona.

Maksettiin sit seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea mahdollista 14-15 vuotiiana. Kaupoista vain, en yksityisihmisiltä. En ikinä jäänyt kiinni. Nyt 26v eikä kaduta. Paha paha ihminen...

Vierailija
4/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siitä on niin kauan aikaa, että kauppias vaan nuhteli ja syyllisyys oli hirveä. Säälittää nää nykyajan lapset, jotka viedään heti poliisiautolla asemalle.

Vierailija
5/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vaunujen kuomun taskuun sellasen marsipaani kakunkoristeen jossa pieni vauva. Kotimatkalla huomasin kun etsin taskusta jotakin. Myönsi että oli tahallaan laittanut.

Lähdimme siltä seisomalta takaisin kauppaan ja selitin tytölle että hän vie tavaran takaisin kaupan myyjälle ja pyytää anteeksi.

Näin tapahtui ja onneksi oli järkevä myyjä joka osasi tilanteessa kiittää lasta rehellisyydestä mutta kuitenkin muistuttaa ettei niin saa tehdä.

Sen koommin ei ole varastanut. Nyt 6v.

Vierailija
6/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla itse huomasin,että oli varastanut yhden lelun, menimme kyseiseen kauppaan selvittämään asian, ja lapsi joutui kauppiaan puhutteluun,sekä joutui maksamaan lelun. Sai myös "porttikiellon" kauppaan,eli vain vanhempien seurassa pääsi sinne.

Vuosi siinä sitten meni hyvin, kunnes jäi kiinni kaverinsa kanssa karkkivarkaudesta, olivat kavereille rehvastellut asialla ja kaverit tulivat kertomaan minulle.

No taas kauppaan selvittämään asiaa, ja sattuipa justiin sopivasti poliisit olemaan paikalla(selvittämässä jotain ihan muuta juttua). He sitten pitivät lapsille kunnon puhuttelun ja se taisikin säikäyttää sen verran,ettei enään ole varastanut.(ainakaan ei kiinni ole jäänyt,mutta en usko että varastelua enään on)

Vierailija
7/7 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timi vei vaikkamitä ja jäi kiinni, joskus onnistuui,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi