En sittenkään haluaisi olla raskaana!
Puoli vuotta nyt yritetty saada mua raskaaksi. Tänään tuli ilmoitus työpaikan pikkujouluista ja eka ajatus oli että ihanaa päästä nauttimaan vähän viiniä... ja ihana pikkujoulukausi edessä :) Paitsi jos tulen raskaaksi :(
Kommentit (4)
Raskaus kestää sen 9 kk, siihen ei riitä pelkkä tipaton tammikuu.
Mutta sanonpa vaan, että kun sitä omaa pikkuihmettä odottaa, siinä ei enää pikkujoulut kiinnosta... Hullua, mutta niin se vaan on, että elämänarvot menevät täysin uuteen järjestykseen ja ihan omasta halusta.
Mua siis harmittaa se että pikkujoulu-ilmoitus innosti tällä tavalla odottamaan tulevia juhlia, kun pitäisi jatkaa haaveilua vauvasta. Kyllä edelleen haluan tulla raskaaksi, mutta tavallaan sit en kuitenkaan, vaikea selittää:o
Ap
mutta eipä se alkohlittomuus ole ikinä kaivellut raskausaikoina, eikä noin muutenkaan.
Muutamissa pippaloissa olen käynyt raskaanakin ja ihan hyvät fiilikset oli olla ihan limulinjallakin.
En muutenkaan viihdy sellaisissa juhlissa, joissa porukka on aivan perseet, eivätkä osaa käyttäytyä.
tajusit ajoissa. Lopeta viimeistään nyt sitten yrittäminen, mikäli viini ja pikkujoulut on lasta tärkeämmät!
Jos olet nuori, niin palaat asiaan sitten, kun on vähän perspektiiviä asiaan ja yksi pikkujoulukausi tuntuu lapsen rinnalla aika pieneltä. Tai jos olet jo "vanha", niin unohda koko juttu suosiolla ja varmistu riittävästä ehkäisystä.
Mukavia juhlia jokatapauksessa!