Rakastan miestäsi Katariina
Katariina Laakkonen,upea urheilija,rakastan miestäsi! Anna anteeksi!!!
Kommentit (22)
ei rakasta sinua vaan Katariinaa. Live with it!
Ap, ihan oikeasti, miksi julistaa suhteesta täällä jos se on totta? Ei ole fiksua eikä edes totta, olet provo.
niin se sanoi mulla, ei Katariinaa eikä sua, vaan mua!
Hyvä ap, etpä taida saada itsellesikään miestä jonka vaimon nimeä julistat netissä, korkeintaan ikuiset vihat. Hölmö...
AP, säikäytit varmaan monta Katariinaa. Onneksi kyse ei ollut minusta, huh!
T: Katariina kahdestoista
kun vaimo sattuu olemaan julkkis. Tai ainakin oli sellainen joskus. Tyhmä ap!
Ap, olet ällöttävä ihmisen kuvatus.
Hyvä ap, etpä taida saada itsellesikään miestä jonka vaimon nimeä julistat netissä, korkeintaan ikuiset vihat. Hölmö...
Ei!
Ap, olet ällöttävä ihmisen kuvatus.
Mitä voin...
Kyllä,hän on minun.
Kyllä,hän on minun.
Kyllä,hän on minun.
Mikko Laakkonen rakasta vain vaimoansa(Katariina Laakkonen) ja heidän kolme poikansa 110%! Ovat kyllä koko hänen elämänsä!!!
Kyllä,hän on minun.
Mikko Laakkonen rakasta vain vaimoansa(Katariina Laakkonen) ja heidän kolme poikansa 110%! Ovat kyllä koko hänen elämänsä!!!
Niinhän ne kaikki.
Minä tietä. Mikko...