Kenen julkkiksen minä näin?
Siis, kaupungilla törmäsin tutun näköiseen mieheen. Päättelin että hänen täytyy olla julkisuuden henkilö, ei ole esim vanha koulukaveri tms.
Mutta ärsyttää kun en saa päähäni kuka tuo henkilö oli. Katsotaan auttaako AV tähän ongelmaan.
Eli kyseessä mies, ehkä noin 40 vuotias. Tanakka ja siilitukkainen. Taisi olla hieman partaa, tai pikemminkin sänkeä. Näytti hiukan joltain harley davidson tyypiltä, ja päällä musta nahkatakki. Vähän koviksen oloinen, mutta saattaa olla sisältä pehmeä - vaikea sanoa =) Saattaisi olla ehkä joku radiojuontaja, mutta kuka?
Ja törmäsin häneen siis Punavuoressa, Hgissä. Arvatkaa joku pliis niin pääsen tästä piinasta.
Kommentit (10)
Mun kans kulki vuosia samalla bussilla yks mies ja sitten muutin ja näin sen kans jossain kadulla vuosien päästä ja pitkään mietin, että kuka se oli tuttu vai julkku :D
Toivottavasti keksit, noi jää inhasti vaivaamaan ..
Vähän enempi tuntomerkkejä vois auttaa. :)
se näytti. Tais olla jäänyt meikit laittamatta.
Oli ehkä enemmänkin kuin tanakka, ehkä lievästi ylipainoinen. Ja nyt kun pinnistelen, voi olla että oli enemmänkin kalju kuin siilitukkainen.
Liikkui kahden miehen kanssa. Vaikka ei tää taida paljoa auttaa.
AP
Puntti Valtonen?
Okei, taitaa molemmat herrat olla jo yli neljänkympin, mutta tuli vaan mieleen :)
Mulle tuli mieleen Olli Lindholmin jälkeen heti se mtv:n rikostoimittaja.
Oli ehkä tarkemmin ajateltuna hiukan sen laulaja Martti Saarisen näköinen, mutta vähän rosoisempi.
Jos rikostoimittajalla tarkoitat sitä suht hyvännäköistä jolla siilitukka niin ei ollut se.
Arvasin että AV:hen voi luottaa.
AP
AP