Silmien laser-leikkaus Tallinnassa: kokemuksia??
Ja mitä eroa on noilla eri leikkauksilla, lasik ym.??
Kommentit (6)
Älä ole typerä. Teet itsellesi karhunpalveluksen, jos ryntäilet johkin hevonkuuseen tekemään noin tärkeän operaation! Se ei maksa Suomessa kauheita, ja jos jotakin menee vikaan, niin et ole yksin ongelminesi, koska sama sairaala, missä täällä teetät operaation, hoitaa jälkihoidot yms kaikki kunnolla. Toivottavasti todella ymmärrät tämän viestin sanoman...
Suosittelen Juhani Pietilää Tampereen Mehiläisestä. Teki minulle Lasik-leikkauksen ja onnistui. Lääkäri on ko tyyppi, joka aikanaan toi kyseisen tavan (lasik) Suomeen. Lääkäri muutenkin todella ihana!!
Ja tämä henkilö EI tuonut tätä taitoa suomeen, mistä näitä paskanpuhujia riittää
eroa on tuolla lasik leikkauksella verrttuna paljon kalliimpiin vaihtoehtoihin?
Ja tämä henkilö EI tuonut tätä taitoa suomeen, mistä näitä paskanpuhujia riittää
My mistake. Hän TOIKIN KOKO LASERTEKNIIKAN. SORRY. http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2005/07/380262/silmien-laserle…
mulle on tehty laskik tallinnan laaservisionissa ja ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa.
Silloin tutkin noi erot, mutten nyt ihan tarkkaa muista. Mutta lasik oli halvempi vaihtoehto, ainakin silloin. Likinäköni oli -5 ja nyt olen ollut onnellisesti ilman silmälaseja 3 vuotta.
laservisioonissa. Hyvin onnistui, erittäin mukava, ammattitaitoinen naislääkäri teki tietokoneella leikkauksen. Tosi hyvää palvelua kokonaisuudessaan, hotellipaketin otin hotelli ihan vieressä. Kyllä siellä suomalaisia lappaa operoitavina koko ajan. Heitä hemmettiin nämä kommentit että lahden tuolla puolen kaikki lähtökohtaisesti huonompaa, tietämättömien horinaa!
Älä ole typerä. Teet itsellesi karhunpalveluksen, jos ryntäilet johkin hevonkuuseen tekemään noin tärkeän operaation! Se ei maksa Suomessa kauheita, ja jos jotakin menee vikaan, niin et ole yksin ongelminesi, koska sama sairaala, missä täällä teetät operaation, hoitaa jälkihoidot yms kaikki kunnolla. Toivottavasti todella ymmärrät tämän viestin sanoman...
Suosittelen Juhani Pietilää Tampereen Mehiläisestä. Teki minulle Lasik-leikkauksen ja onnistui. Lääkäri on ko tyyppi, joka aikanaan toi kyseisen tavan (lasik) Suomeen. Lääkäri muutenkin todella ihana!!