Ostaisitko omakotitalon, jossa on saunan sijasta kylpyläosasto
Käytämme saunaamme noin 10 kertaa vuodessa ja minua on pitkään kutkuttanut ajatus purkaa sauna pois ja rakennuttaa tilalle ihana kylpyläosasto porealtaineen ja hierovine suihkuineen. Mutta onko talo vaikea myydä saunattomana?
Kommentit (12)
ja voihan sen huomioida tlasuunnittelussa että kylpyläosastolla on koppi josta voi halutessaan saunan vielä tehdä.
Kuka jaksaa lillua jossain helvetin poreammeessa joka viikkoa. Sauna on pop
Minusta peseytyminen ilman saunaa on ihan kamalaa. Käymme siis saunassa (hetivalmis) lähes päivittäin.
Jos haluaa hygieniansa olevan pelkän suihkun varassa niin sitten. Itse en suostuisi
Kannattaa varmaan jättää tila, jonka suhteellisen pienillä muutoksilla saa saunaksi.
Me emme sauno koskaan, amme olisi ihana.
Jos pitää purkaa sauna kylpylän tieltä? Mieleeni tulee pari näkökohtaa eli ei voi olla kylpylää ilman saunaa (jos lehdessä mainostatte, että talossa ihana kylpylä ja sitten ei saunaa olekaan niin olisi varmaan erikoista ostajan mielestä)
ja että aika pieni kylpylä varmaan sitten on suunnitteilla, jos sen pitää mahtua entisen saunan/pesuhuoneen kohtaan.
En missään nimessä ostaisi Suomessa taloa, jossa ei ole saunaa.
Jos kuitenkin aiotte siinä itse asua niin omahan on asianne.
Itse käytän vain suihkua. En ostaisi taloa jossa on kylpylä.
Kun sitä ei käytetty. Eipä tosin ole yritetty myydä, kun viihdytään hyvin. Suosittelen saunan purkua ainakin jos aiotte asua vielä, on ehdottomasti paras remppa mikä meillä on tehty!
maailman ihmisistä on likaisia. Saunaa on aika harvoissa maissa. Minust sillä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa.
maailman ihmisistä on likaisia. Saunaa on aika harvoissa maissa. Minust sillä ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa.
osa maailman ihmisistä on tosiaankin likaisia.
Ei puhdasta vettä ole tuhlattavaksi juuri muualla kuin täällä meillä.
Itsekään en saunaa kaipaa ja aiomme tehdä kotikylpylän mutta saunan säilytämme. Lisäämme saunaan infrapunapaneelit, jos vain löytyy sellaiset, jotka säilyvät kunnossa kun normaali sauna päällä.