Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitten sellaset kalliit käsilaukut maksaa? esim luiv vuitton ja muut merkit?

Vierailija
29.07.2011 |

Haluaisin tietää. Etelässä niitä oli ainakin kauppakujilla, hintaa 10-20 euroa. Ei taida olla aitoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermésin laukusta, joita saa n. 2000-3000 eurolla.

En ymmärrä mitä joku näkee Vuittoneissa.

Mulla on muutaman merkkilaukku mutta en mainitse merkkejä, ettei kukaan tunnista tai luule kateelliseksi. Niiden hinta on ollut n. 500 e/kpl.

Vierailija
2/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ei taida olla aitoja :D

Louis Vuitton 450-2500€

Chanel 2000€

Hermes 5000€

Mulberry 800-1500€

prada 2000€

Burberry 1000-2000€

Gucci 1000-3000€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielenkiintoinen....

Vierailija
4/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:ni maksoi reilu 1000e.

Vierailija
5/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistään muustakaan merkkituotteesta? Ei vaan voi ymmärtää. Ja ennen kuin joku heittää kateuskortin kehiin, voin sanoa, että itselläni olisi varaa tollasiin, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukuilla on ollut hintaa 300-1000 euroa. Mulla on mm. Mulberry ja kaksi Vuittonia. Ja minun mielestäni on vain tyylikkäämpää kantaa olalla tarkasti harkittua, laadukkaista materiaaleista valmistettua laukkua, kuin jotain Hennesin tai Seppälän muovista heräteostosta. Itse harkitsen kaikkia ostoksiani aina todella tarkkaan ja pitkään. En muista, milloin olisin tehnyt jonkun hutiostoksen. Siksi ostankin laadukkaita ja kestäviä merkkituotteita. Ne kestävät kulutusta ja aikaa. Voin kymmenen vuoden kuluttua pukeutua vaatekaappini tämänhetkiseen sisältöön näyttäen silti tyylikkäältä. Minä en ymmärrä sitä, että ostetaan kamalia määriä heräteostoksia ja keinokuitumoskaa, joka lentää kaatopaikalle kahden kuukauden kuluttua ostohetkestä.

Vierailija
7/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukuilla on ollut hintaa 300-1000 euroa. Mulla on mm. Mulberry ja kaksi Vuittonia. Ja minun mielestäni on vain tyylikkäämpää kantaa olalla tarkasti harkittua, laadukkaista materiaaleista valmistettua laukkua, kuin jotain Hennesin tai Seppälän muovista heräteostosta. Itse harkitsen kaikkia ostoksiani aina todella tarkkaan ja pitkään. En muista, milloin olisin tehnyt jonkun hutiostoksen. Siksi ostankin laadukkaita ja kestäviä merkkituotteita. Ne kestävät kulutusta ja aikaa. Voin kymmenen vuoden kuluttua pukeutua vaatekaappini tämänhetkiseen sisältöön näyttäen silti tyylikkäältä. Minä en ymmärrä sitä, että ostetaan kamalia määriä heräteostoksia ja keinokuitumoskaa, joka lentää kaatopaikalle kahden kuukauden kuluttua ostohetkestä.

Jos jäisin joka jutun kansas pähkäilemään niin eihän siitä tulisi loppua. Eli mulla ei olis yhtään laukkua. Enkä mä jksa käytää samoja vaatteita ja laukkuja seuraavat 30 vuotta.

Kun kaikilla on feikki laukut niin eihän kukaan enää usko että joku on ostanut ihan aidon. Eli ei tuo enää statusta.

Vierailija
8/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii maksaa yhdestä laukusta noin paljon? Tai mistään muustakaan merkkituotteesta? Ei vaan voi ymmärtää. Ja ennen kuin joku heittää kateuskortin kehiin, voin sanoa, että itselläni olisi varaa tollasiin, mutta ei vois vähempää kiinnostaa.

on myyjänä Vuittonin kaupassa Saksassa.

On kertonun minulle, että joitakin laukkuja tehdään vain muutamia kappaleita, ja rikkaat naiset tappelevat verissäpäin siitä kuka saa näitä erikoisempia laukkuja ostaa. Ko. laukut saattavat maksaa kymmeniä tuhansia euroja ö.ö

Aivan käsittämätöntä.

Vierailija
9/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en myöskään ylihinnoiteltuja tuotteita joissa merkki on se jokin. No on mulla Mersu ja kesäautona Trumppa, mutta molemmat on vanhoja klassikoita, noi laukut on ollut in vasta n. 10 vuotta.

Käytätkö oikeasti tällä hetkellä 10v vanhoja vaatteita (kuten minä) vai olitko silloin lapsi?

Vierailija
10/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikilla on feikki laukut niin eihän kukaan enää usko että joku on ostanut ihan aidon. Eli ei tuo enää statusta.

Ei se ihan niinkään mene. Feikin ja aidon tunnistaa kyllä, etenkin sellainen jota asia kiinnostaa niin paljon että osaa katsoa.

Status menee enempi silloin jos tietynlainen yhteiskuntaryhmä rupeaa käyttämään merkkiä. Kuten kävi Burberrylle, joka on esim allekirjoittaneen mielestä kiva merkki ja kivoja tuotteita niin vaate- kuin laukkupuolella, mutta ns. chav-kulttuurin pilaama.

Se joka listasi noita laukkujen hintoja. Maksaako tosiaan Mulberryt noin paljon että 800 e alkaen. Hui, mulla on useampikin niitä, jo monta vuotta sitten hankittuja ja suoraan tehtaanmyymälästä Englannissa haettuja, suosin yhteen aikaan niitä koska olivat käteviä työlaukkuja. Ja eivät tosiaan maksaneet noin paljon edes kaupassa - onpas niissä arvo noussut.

Vierailija
11/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan merkkilaukun, en ainakaan ajattele sen olevan statussymboli, vaan kestävä tuote. Tälläkin hetkellä minulla on käytössäni äitini nuorena hankkima Chanelin laukku. Se on edelleen todella hyvässä kunnossa. Oma äitini opetti minut harkitsevaksi kuluttajaksi ja haluan siirtää saman tavan lapsilleni. Ärsyttää se, että laadukkaiden tuotteiden käyttäjät leimataan jotenkin ylpeiksi tai hienosteleviksi. Haluaisinpa nähdä, kun joku käyttää Hennesin muovilaukkua 30 vuotta ja lahjoittaa sen sitten lapselleen. Minä kannatan kestäviä valintoja jo osaksi eettisistäkin syistä. Mutta toisaalta kaikki ovat vapaita ajattelemaan minusta mitä haluavat. Ei se ole minulta pois. :D Tänäkin aamuna pukeuduin oiken tyytyväisenä 7 vuotta palvelleeseen bleiseriini töihin lähtiessä. Todennäköisesti se on kaapissani vielä toisen mokoman, ellei enemmänkin. Merkki on kyllä aika hintava, mutta logo ei näy päälle päin. Niin kuin ei useimmissa muissakaan vaatteissani näy. Voin sanoa, että minulla menee vaatteisiin rahaa paljon vähemmän, kuin halvemmissa liikkeissä vierailevilla ystävilläni. Heillä on siihen varaa, minulla ei. :D

Vierailija
12/12 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin silloin paljon, ja ostin espanjasta ja ranskasta jakkupukuja ja takkeja ja bleisereitä joissa klassinen leikkaus joka käy vieläkin.

Välissä oli kausi kun oli painoa liikaa, mutta viime aikoina olen taas käyttänyt noita vanhoja vaatteita. -80 luvun vaatteitakin löytyy kaapista, mutta ne ovat niin kamalan pussimaisia ja olkapäät herovttoman isoja, että niitä en käytä. naurattaa peilikuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan