Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa tekokyrpää, minkähän kokoinen tuon

Vierailija
26.09.2011 |

varavehkeen pitäisi olla, rouvalla ikää 51v, kerran synnyttänyt ja vauhdikas mimmi sänkyhommissa. Siksi siis sauvaa ostamaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimmiltä että minkä kokoisesta hän tykkäisi. :)

Vierailija
2/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varavehkeen pitäisi olla, rouvalla ikää 51v, kerran synnyttänyt ja vauhdikas mimmi sänkyhommissa. Siksi siis sauvaa ostamaan!

Sanoisin että alatte pienestä ja siitä hissukseen ainavaan isompaan,kyllä ne paikat venyy hä hääääääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rouva ainakin tykkää. Ja muista liukuvoide esim. ID Glide.

Vierailija
4/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin rouva tykkää sellaisesta tekokyrvästä jossa on sellainen jänis viellä siinä värisyttämässä korviaan klitoriksen päällä. takuu orkut aina kun sillä runkaa mehukasta pillua ja korvat hieroo klitorista.

Vierailija
5/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan ja valitsemaan tai jos ette kehtaa niin sitten vain netistä tilaamaan. ostakaa kerralla muutama erilainen ja nimenomaan vaimon ehdoilla.

Vierailija
6/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vaimolleni juuri sellaisen missä on se pupunkorvaosa klittaa kiihottamaan. Lisäksi varsi kiemurtelee. Kuulemma mahtava vehje.

Sen saatuaan vaimoni ei ole minua enään halunnutkaan.

No. Mulla on fleshlight.

Vierailija
7/7 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko mitään ratkaise ei iso oo välttämättä hyvä vaan teho tarpeeksi värinää ja tehoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä