Kumman valitset: Ticket vai Cypcake??
Kumman haalarin valitset lapsellesi? Tiicketin vai Cupcaken? Miksi?
Kommentit (15)
ehdottomasti. Mielestäni parempi rymyämiseen, sekä kivannäköisiä. En ymmärrä tuota cupcakea, materiaali ja värit ovat mielestäni enemmän hienosteluun.
Ap
ehdottomasti. Mielestäni parempi rymyämiseen, sekä kivannäköisiä. En ymmärrä tuota cupcakea, materiaali ja värit ovat mielestäni enemmän hienosteluun. Ap
Toi edellinen ei ollut ap
minä olen
Ap
Nelonen korjaa.. tuo Ap tuli vahingossa, ei ollut tarkoitus!
Nelonen
Olisi rahaa ostaa vaikka noitakin merkkejä, mutta oikeasti olen todennut Jonathanin ja Remun olevan hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia. Lapsi saa uuden haalarin (tai jopa tarvittaessa 2) joka vuosi ja menemme 'säästyneillä' rahoilla vaikka sirkukseen. Eikä minun tarvitse miettiä kuinka paljon saan rahaa käytetystä haalarista huutonetissa, vaan voin lahjoittaa käytetyt hyväkuntoiset haalarit hyväntekeväisyyteen.
Emme saa mitään kicksejä siitä, että lasten vaatteiden kautta osoittaisimme olevamme varakkaampia kuin naapurit.
korjausta. materiaalit pitää täysin vettä 8000 mm asti eli arvo on sama kuin ticketillä. materiaali äärimmäisen kestävää ja kokoluokitus ei ole pientä vaan kokoaan vastaavaa. ulkonäkö hienompi kuin ticketillä mut ominaisuudet samat.
Cupcake onkin varmasti vedenpitävää. Mielestäni värit ovat aina todella vaaleita. Kuka jaksaa olla koko ajan pesemässä ulkohaalaria?? Pintakin on jotenkin sellaista mattaa, että näyttää että keräisi likaa esim polvien kohdalle. Siis, en ole omistanut kyseistä merkkiä, mutta liikkeestäkään sitä ei suositeltu pintamateriaalin vuoksi.,
Cupcake ja Ticket vastaavat toisiana teknisillä ominaisuuksillaan. Välikausivaatteissa Cupcake on ollut vähän onneton, mutta käsittääkseni muutos on tulossa jo ensi kevääksi.
Olisi rahaa ostaa vaikka noitakin merkkejä, mutta oikeasti olen todennut Jonathanin ja Remun olevan hinta/laatusuhteeltaan erinomaisia. Lapsi saa uuden haalarin (tai jopa tarvittaessa 2) joka vuosi ja menemme 'säästyneillä' rahoilla vaikka sirkukseen. Eikä minun tarvitse miettiä kuinka paljon saan rahaa käytetystä haalarista huutonetissa, vaan voin lahjoittaa käytetyt hyväkuntoiset haalarit hyväntekeväisyyteen.
Emme saa mitään kicksejä siitä, että lasten vaatteiden kautta osoittaisimme olevamme varakkaampia kuin naapurit.
Cupcake ja Ticket vastaavat toisiana teknisillä ominaisuuksillaan. Välikausivaatteissa Cupcake on ollut vähän onneton, mutta käsittääkseni muutos on tulossa jo ensi kevääksi.
ensi kevään cupcake eli racoon tulee olemaan huoippulaadukasta ja erittäin suloista.
Tänä vuonna harkitsin ensimmäistä kertaa lapselleni Ticketin haalaria ja sovitin sellaista lapselle. Juu, ei tarvinnut enää sen jälkeen harkita, haalari oli ihan kamala! Lapsi ei saanut sitä päälle vaan jalat takertui fleecevuoriin. Ja se paksu ja tönkkö vetoketju oli myös inhottava. Eli lopulta päädyin ostamaan haalarin H&M:ltä... ;o)
Ärsyttää tää joka vuotinen vouhkaus parhaimmasta ja kalleimmasta toppapuvusta millä hienostella!!! Me ollaan ekologisia ja ostamme vaatteemme kirpputorilta. Tänä vuonna meidän kirppumme sai toppapuvun, jonka kuosi henkii 90-lukua. Isompi taas sai serkun vanhan toppapuvun, merkkiä Lassie. Hienostelun paikka?
itsekin ostan Ticketit kirppikseltä jos löydän. Mutta en voi sille mitään että en pidä Remuista yms. Ne ovat ihan kamalan värisiä! Ok, lapset ei välitä, mutta itsestäni on kiva että lapsi on nätisti puettu.
Jos joku kysyy kumman kahdesta valitsisit, jonkun pitää aina alkaa irviä jotain ihan asiaan kuulumatinta.
Mun mielestä Remu on kertakaikkiaan huonolaatuista ja vielä ruman näköistäkin.
Vastauksena ap:n kysymykseen:
itse valitsisin Ticketin, kun oma lapseni on ison kokoinen ja mielestäni Cupcaken mitoitus paljon niukempi. Tickettiä pidän myös markkinoiden laadukkaimpana haalarimerkkinä.
Että siinä teille "remuilijoille".