Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalauta tota 11-vuotiasta?

Vierailija
25.09.2011 |

Onko kenelläkään muulla yhtä onnetonta tää eläminen? Toi kakara ei hoida MITÄÄN koulutehtäviään, ilman, että mä raivoon ja karjun vieressä. Ja jos ny jonain päivänä en sitä jaksa tehdä, se ei todellakana hoida niitä hommiaan, vaan odottaa taas siihen asti että mä vedän pultit.

Mä en jaksa tota. Mun tekis mieli työntää se parvekkeelta alas. Toi kakara vituttaa mua ja pilaa mun elämäni. Vihaan sitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet palvelun yhteiskunnalle.senkin sossun elätti! mä tunnen sut.

Vierailija
2/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa muuttaisit taktiikkaa. Osallistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla yhtä onnetonta tää eläminen? Toi kakara ei hoida MITÄÄN koulutehtäviään, ilman, että mä raivoon ja karjun vieressä. Ja jos ny jonain päivänä en sitä jaksa tehdä, se ei todellakana hoida niitä hommiaan, vaan odottaa taas siihen asti että mä vedän pultit.

Mä en jaksa tota. Mun tekis mieli työntää se parvekkeelta alas. Toi kakara vituttaa mua ja pilaa mun elämäni. Vihaan sitä.

Mulla on samanikäiset kaksoset ja ihan samat ongelmat, mutta ei mun tulisi mieleenikään vihata lapsiani sen takia. Se nyt vaan kuuluu mun toimenkuvaan vanhempana nalkuttaa asiasta jos toisestakin kunnes lapset itse oppivat pitämään huolta kouluasioistaan. Jotkut oppii nopeammin kuin toiset, toiset ei koskaan. Mun velvollisuus on kuitenkin omalta osaltani tehdä kaikkeni sen asian eteen.

Vierailija
4/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelutapasi on huolestuttava. Se ei ole enää normaalia.

Vierailija
5/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuteltu suuntaan jos toiseen näiden saatanan takkuisten kouluvuosien aikana. MÄ EN VAAN VITTU JAKSA!!!

Vierailija
6/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin niin että olet itse aika väsynyt ja siksi voimia vievä lapsen kanssa oleminen stressaa entisestään

lapsi vielä aistii että homma pitäisi saada nopeasti valmiiksi joten pistää hanttiin entistä kovemmin

pikaiset neuvot:

1. järjestä itsellesi omaa aikaa, jolloin rentoudut

2. järjestä että saat nukuttua ja pyri tekemään siitä säännöllistä

3. jos mahdollista, yritä saada isä tai naapuri, kummi tms. joku toinen tekemään lapsesi kanssa läksyt tai tarkistamaan ne

4. joka päivä, sano jotain pientä hyvää lapsellesi, pidä sylissä ja pyri siihen että kun voimia on alat joka päivä tehdä jotain mukavaa lapsesi kanssa

mutta mikään ei suju jos ei ensin saa itseään kuntoon ja pidä itsestään huolta, se pitää tehdä ja aloittaa jo nyt, muuten ongelmat kasaantuu entisestään.

Aloita vaikka menemällä suihkun kautta nukkumaan.

Voimia.

Vierailija
7/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvola voisi olla sinulle ap hyvä paikka hakea apua. Ajattelutapasi on huolestuttava. Se ei ole enää normaalia.

ilman tota jälkeenjäänyttä perässävedettävää järjen jättiläistä mun elämäni olisi ihan normaalia lapsiperheen äidin elämään. Meillä on myös kaksi muuta lasta, eikä mulla ole heidän kanssaan mitään ongelmia. Ton laiskan kusiaivon kanssa on.

Vierailija
8/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen ratkaissut asian niin, että todellakin jökötän siinä vieressä ja vahdin että ne läksyt tehdään. Otan syömistä ja lukemista itselleni mukaan ja istun vaikka iltaan asti. Aikaahan minulla on.

Vierailija
9/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvola voisi olla sinulle ap hyvä paikka hakea apua. Ajattelutapasi on huolestuttava. Se ei ole enää normaalia.

ilman tota jälkeenjäänyttä perässävedettävää järjen jättiläistä mun elämäni olisi ihan normaalia lapsiperheen äidin elämään. Meillä on myös kaksi muuta lasta, eikä mulla ole heidän kanssaan mitään ongelmia. Ton laiskan kusiaivon kanssa on.

rakastat lasta ja annat hänelle myönteistä palautetta. Sellaista hän, kaikesta huolimatta, myös tarvitsee.

Vierailija
10/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ovat onnekseen saaneet geeninsä isiltään?

Millainen äiti nimittelee lastaan laiskaksi kusiaivoksi...?

Vierailija
11/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tälläisiä vanhempia? sanoo inhoavansa lastaan? En voi uskoa sinua että oikeasti muka ajattelet lapsestasi noin!

Kauheeta.. Hanki apua teille ettei lapsesi tarvitse olla sinun kanssasi jos olet tuollainen! Äläkä hauku lasta se ei ole tehnyt mitään väärää kun on lapsi! lapsilla on vaikeeta välillä ja eikös joku tuollainen ikä ole koettelujen ja sääntöjen noudattamisten koettelua? en tiedä mutta luulenpa näin,hellitä hyvä ihminen,toivon todella että kohtelet lastasi kunnioittavasti,eihän hänkään voi sinua kunnioittaa vanhempananaan jos et sitä osaa itsekään näyttää hänelle!

Vierailija
12/12 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuteltu suuntaan jos toiseen näiden saatanan takkuisten kouluvuosien aikana. MÄ EN VAAN VITTU JAKSA!!!

saattaahan olla, että lapsellasi on vaikka oppimisvaikeuksia.