Kokemuksia Nuvaringista?
Olen käyttänyt rengasta ehkäisynä nyt pari kk. Olo on tällä hetkellä ihan todella masentunut ja apea. Eilen itkin monta tuntia.
Vaikuttaakohan Nuvaring noin voimakkaasti mielialaan vai onko mun elämä vain oikeasti paskaa? Olen todella ahdistunut :(
Kertokaa kokemuksianne nuvaringista?
Kommentit (10)
ei ole ollut mitään ongelmia renkaan kanssa, paitsi että joskus se koittaa väkisin ängetä ulos värkistä vaikka kuinka syvälle sitä survoisin.
Mutta eräs pillerimerkki sai minut hirvittävän vihaiseksi, hyvä etten jokaista vastaantulijaa ollut hakkaamassa. En edes älynnyt että johtuu pillereistä ennen kuin jonkin aikaa lopettamisen jälkeen huomasin etten ole enää vihainen mistään.
mutta nyt mietin, että todella apea olo saattaa johtua renkaasta. En sitten tiedä.
ap
Ja ajattelin että voisi olla jotain sivuvaikutuksia. Mutta nyt ollu monta kuukautta ilman mitään ehkäisyä ja olen edelleen yhtä kiukkunen ja herkkä.
Joten elämä on
Jossa useampi epäili samaa. Itse olen käyttänyt rengasta jo vuosia ja joskus olen miettinyt samaa.Jossa useampi epäili samaa. Itse olen käyttänyt rengasta jo vuosia ja joskus olen miettinyt samaa.
En huomannut mitään sivuoireita. Mutta sehän oli vain minun kroppani + nuva, muilla voi vaikuttaa täysin eri tavalla.
Olo on alakuloinen. Yksi rengas on vielä kaapissa jäljellä ja sen jälkeen en enää uusia hae.
Pitänee lopettaa hormonaalinen ehkäisy kokonaan ja siirtyä seuraamaan rytmiä. Vai olisiko synnyttämättömälle naiselle muita ehkäisykeinoja tarjolla?
ei vaikuttanut mutta hiivatulehduksia riitti.
loppujen lopuksi oli limakalvot niin arat, että jo pelkästään se ehkäisi... ei kamalasti tehnyt mieli kun on alapää hellänä.
Lopetin käytön, kun suhde päättyi ja jonkin ajan kuluttua tajusin, että olin kuin eri ihminen. Tuittupää minussa sai varmaan eksän huonot puolet esille! Parempi kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin! ;D
ei vaikuttanut mutta hiivatulehduksia riitti.