Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten suhtautuisitte jos miehenne sanoisi näin :(

Vierailija
25.09.2011 |

Mies harrastaa urheilua ja kilpailun jälkeen sanoi näin: "Kyllä sitä hyvin maaliin jaksoi kun katteli vaan cheeleadeareiden tissejä, niistä sai kummasti voimaa jatkaa etiäpäin"

Miten suhtautisitte? Jotenkin mua loukkasi ihan älyttömästi :(

Miksi minulle tarvitsee kehua muiden naisten perseitä ja kertoa miten niistä saa niin voimaa maaliin asti?

Olin aamulla vielä keimaillen sanonut että palkinto odottaa sitten kotona makuuhuoneen puolella :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksulta (kun lukee näitä juttuja) vaikka äsken just kirosin ukkoa :D

Vierailija
42/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole mitenkään mielenkiintoista, ketä naisia mies haluaisi panna. Mun on vain vaikea uskoa, että suhde jossa kehuskellaan vastaantulevia sääriä isoon ääneen, olisi kovin romanttinen. Enemmänkin sellainen suhde, joita näkee, joissa mies pitää naista hyvänä jätkänä ja äitinä, mutta kuolaa sitten niitä mielestään hyvännäköisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole mitenkään mielenkiintoista, ketä naisia mies haluaisi panna. Mun on vain vaikea uskoa, että suhde jossa kehuskellaan vastaantulevia sääriä isoon ääneen, olisi kovin romanttinen. Enemmänkin sellainen suhde, joita näkee, joissa mies pitää naista hyvänä jätkänä ja äitinä, mutta kuolaa sitten niitä mielestään hyvännäköisiä naisia.

Vierailija
44/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valinnut miehekseni sivistyneemmän yksilön.

Vierailija
45/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa voi olla niin, että jos mies tavallisesti ei puhu noin, niin on ottanut vaikutteita siltä urpolta kaveriltaan.

Vierailija
46/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden suhteessa tuollaiset kommentit ovat tavallisia, oletteko itsekin aina olleet sellaisia, jotka kehuu muita miehiä omalle miehelle vai menikö se niin, että koska miehenne puhuu noin, teidän on ollut pakko hyväksyä se ja suhtautua huumorilla ja ruveta ajattelemaan samalla tavalla? Silloin kun itse olin tuollaisen miehen kanssa niin yritin ajatella, että no ei kai ne kommentit ole minulta pois jne mutta nyt kun on ihan erilainen mies niin en tajua miten siedin sitä äijää niinkin kauan kuin vuoden. Jälkeenpäin pidän häntä pelkästään epäkypsänä idioottina.

Vierailija
47/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti kommenteistanne, auttaa tieto siitä että kaikkea ei välttämättä tarvitsekaan kuunnella loukkaantumatta. Mies on muuttunut tällaiseksi tosiaan vasta kun on alkanut hengaamaan tämän kaverinsa kanssa joka viljelee tommosia juttuja.

ja tosiaan, ongelma ei ollut niinkään se katsominen vaan kommentointi ja kehuskelu siitä miten pääsi maaliin toisten takamusten ihailun avulla.

Varsinkin kun hän tietää miten kriittinen olen omasta ulkonäöstä ja vertaan itseäni muihin naisiin miettien että onko mun perse nyt rumempi tms. Mies kyllä tietää että mä otan herkästi ulkonäköön kohdistuvat kommentit esim itsestäni ja pelkään olevani ruma urheilullisen mieheni rinnalla. Ei hän minua ole haukkunut tässä tietty mutta jotenkin oman palkintoni sivuuttaminen ja muiden persauksien kehuminen tuntuu siltä kuin en kelpaisi. En vain ymmärrä tällaista vitsailua ja vituttaa se että ennen hän ei ole tuommoinen ollut. Enemmänkin suojelevainen ja juuri hienotunteinen. Jotenkin tiedän että nyt jos asiasta puhun hän vain sanoo että "no voi voi se oli vitsi" tms.

Vierailija
48/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä sanoisi mulle noin. Sama mulle jos ajattelee tai puhuu kavereiden kesken mutta mun ei kyllä tarvitse sitä tietää. Sympatiat!

Vierailija
49/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maraton?

Vierailija
50/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden eksän muutama viikko sen jälkeen, kun oli ensimmäisen kerran ruvennut kommentoimaan jonkun toisen (tuntemattoman) naisen kauneutta mulle. Jotenkin se oli niin täydellinen turn off. Miehen pisteet vaan romahtivat kerta heitolla. Oltiin oltu pari vuotta jo yhdessä, ja kaikki muuttui yhden lauseen seurauksena. Katsominen on toki ok (mutta ei silloin, kun on minun seurassani!) mutta vain kavereiden kanssa puhutaan toisen sukupuolen itseä kiihottavista ominaisuuksista.

Todella junttia. Älä ap anna miehen kohdella itseäsi noin huonosti. Ensin se testaa kerran, ja jos nyt päästät sen ilman seurauksia, se taatusti kohtelee sinua uudelleenkin huonosti. Sanot vaan suoraan, että sinua ei kiinnosta kuunnella vähä-älyisiltä vaikuttavia kommentteja muiden naisten tisseistä ja perseistä, vaan sinä haluat tuntea ja kuulla olevasi miehellesi ykkönen, niin tärkeä ettei mies edes haluaisi vilkaista muita naisia. Ja sanot että sama se, mitä kavereidensa kanssa puhuu, mutta sinua hänen on kunnioitettava niin paljon, että miettii hieman miltä sanansa sinusta saattavat kuulostaa.

Vierailija
51/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat keskenään aika ronskistikin, mutta särähtää kyllä korvaan että vaimolleen näin kertoo.. Outoa että näin teki, en vois ikinä kuvitella et mun mies sanois mulle tuollaista. Sama se mitä kavereidensa kanssa puhuu, puhuvathan naisetkin usein aika halveeravasti miehistä keskenään.

Vierailija
52/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ottanut sitä millään lailla henkilökohtaisesti. miehet nyt vaan tykkää katsella naisten tissejä.

Vierailija
53/53 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ottanut sitä millään lailla henkilökohtaisesti. miehet nyt vaan tykkää katsella naisten tissejä.

mutta miksi niitä pitää hehkuttaa omalle rakastetulle?