miten suhtautuisitte jos miehenne sanoisi näin :(
Mies harrastaa urheilua ja kilpailun jälkeen sanoi näin: "Kyllä sitä hyvin maaliin jaksoi kun katteli vaan cheeleadeareiden tissejä, niistä sai kummasti voimaa jatkaa etiäpäin"
Miten suhtautisitte? Jotenkin mua loukkasi ihan älyttömästi :(
Miksi minulle tarvitsee kehua muiden naisten perseitä ja kertoa miten niistä saa niin voimaa maaliin asti?
Olin aamulla vielä keimaillen sanonut että palkinto odottaa sitten kotona makuuhuoneen puolella :(
Kommentit (53)
on niin hauskaa? Jos mun mies alkaa jossain vaiheessa puhua noin niin tiedän että se on tainnut kyllästyä parisuhteeseen.
Minä nostaisin tuosta kunnon riidan, niin ettei mies enää uudestaan sanoisi minulle noin.
typerää olisikin. Mies lähtee vieraisiin jos tuollaista nalkutusta paskasta vitsistä tulee.
Tietysti vittuilet vähän ja jätät palkinnon antamatta, mutta kypsästi. Kylmän viileästi ja välinpitämättömästi sanot juuri jotain tuollaista, mitä edellä on sanottu, jos mies tulee kähmimään kotio päästyään. Et rupea lapselliseen kiljuntariitaan vaan käyttäydyt aikuismaisesti, miestä vituttaa enemmän mutta ei kuitenkaan kypsy tilanteeseen liikaa.
Joo joku riidan nostattaminen olisi kyllä aika teiniä ja typerää. Mutta ei "vittuilukaan" mielestäni kauhean aikuismaista ole. Aikuismaista olisi ihan rakentavassa hengessä sanoa, että tuntuu pahalta tuollainen kommentointi, koska tuntuu ettet välitä tunteistani (jne). Jos mies taas on niin dorka ettei ymmärrä rakentavan puheen päälle niin se on jo isompi ongelma se. Saattaahan mies kuitenkin olla ihan asiallinen tyyppi, mutta nyt vaan mokasi. Siispä mikään vittuilu riidan nostattamisesta puhumattakaan ei mielestäni ole kovin hyvä tapa, jos haluaa oikeastikin toimia suhteen parhaaksi eikä vaan "kostaa".
en ymmärrä suhteita joissa puhutaan noin, kuulostaa että sellaisessa suhteessa ollaan enemmän kavereita eikä tunneta enää paljon himoa toista kohtaan.
että mies voi intoutua jostain tisseistä kuin pikkupoika. Ymmärrän että maailmassa on kauniita naisia mun lisäksi, ja itsekin katselen timmikroppaisia nuoria miehiä mielelläni. Parisuhteemme voi oikein hyvin, olemme kuin vastarakastuneet näin 12 vuoden jälkeenkin.
on niin hauskaa? Jos mun mies alkaa jossain vaiheessa puhua noin niin tiedän että se on tainnut kyllästyä parisuhteeseen.
berliinin maratonilla
aika kuivakkaita nuo kyllä olivat.
että mies voi intoutua jostain tisseistä kuin pikkupoika. Ymmärrän että maailmassa on kauniita naisia mun lisäksi, ja itsekin katselen timmikroppaisia nuoria miehiä mielelläni. Parisuhteemme voi oikein hyvin, olemme kuin vastarakastuneet näin 12 vuoden jälkeenkin.
te suhteen alussakin cheerleadereiden tissejä ja nuorten miesten perseitä ja puhuitte niistä toisillenne?
vaikka en ole se jolta kysyttiin. En tajua, miksi pitäisi esittää, että maailmassa ei ole ketään muita ihmisiä, eikä niitä katsota, vaikka asia ei niin ole. Meillä mies saattaa puhelimessa autoa ajaessaankin sanoa, että jumankauta mitkä sääret tossa menee, eikä mulle tulisi mieleenkään siitä loukkaantua. Hyvät sääret, perse tai tissit on siinä, ja mies näki ne, sanoi tai ei, ja musta osoittaa vaan tavallaan luottamusta että saa sanoa kuin kaverilleen, eikä siinä ole mitään suuttumista. Ei tarvitse pelätä eikä varoa sanojaan. Ja kyllä siis mäkin sanon jos näin jotain kivaa, se on vaan visuaalista havainnointia, ei mitään muuta.
vaikka en ole se jolta kysyttiin. En tajua, miksi pitäisi esittää, että maailmassa ei ole ketään muita ihmisiä, eikä niitä katsota, vaikka asia ei niin ole. Meillä mies saattaa puhelimessa autoa ajaessaankin sanoa, että jumankauta mitkä sääret tossa menee, eikä mulle tulisi mieleenkään siitä loukkaantua. Hyvät sääret, perse tai tissit on siinä, ja mies näki ne, sanoi tai ei, ja musta osoittaa vaan tavallaan luottamusta että saa sanoa kuin kaverilleen, eikä siinä ole mitään suuttumista. Ei tarvitse pelätä eikä varoa sanojaan. Ja kyllä siis mäkin sanon jos näin jotain kivaa, se on vaan visuaalista havainnointia, ei mitään muuta.
eihän kaikki suhteet ole samanlaisia, mutta itselleni tuollaiset jutut ovat vain totaalisen epäkunnioittavia. En halua että mulle puhutaan kuin kelle tahansa mieskaverille. Yksi sellainen miesystävä mulla oli, joka kommentoi joka toista vastaantulevaa naista ja puhui seksifantasioistaan jne ja musta se oli todella epäkunnioittavaa. Yleensä ainakin suhteen alussa sitä nähdään vain se toinen eikä kuolata muita perseitä ja sääriä.
Korkea aika höllätä pipoa jos ei itsetunto kestä sitä että ukko kertoo nähneensä nätin pepun tänään. Mielestäni pahempi asia on, jos mies joutuu suhteessa olemaan vaan hiljaa ja olla jakamatta tuntojaan, vitsejä tai kokemuksia sen oletetun rakkaan kanssa.
Korkea aika höllätä pipoa jos ei itsetunto kestä sitä että ukko kertoo nähneensä nätin pepun tänään. Mielestäni pahempi asia on, jos mies joutuu suhteessa olemaan vaan hiljaa ja olla jakamatta tuntojaan, vitsejä tai kokemuksia sen oletetun rakkaan kanssa.
onko tuollaisessa kaverisuhteessa edes mitään romantiikkaa koskaan vai puhutaanko kynttiläillallisellakin uuden työkaverin pakaroista ja tisseistä?
mitä ihmettä mä tollasella tiedolla teen? Tukahtuuko miesrukka jos ei pääse kehumaan miten teki mieli vetäistä jotain kivaa persettä tänään?
eihän kaikki suhteet ole samanlaisia, mutta itselleni tuollaiset jutut ovat vain totaalisen epäkunnioittavia. En halua että mulle puhutaan kuin kelle tahansa mieskaverille. Yksi sellainen miesystävä mulla oli, joka kommentoi joka toista vastaantulevaa naista ja puhui seksifantasioistaan jne ja musta se oli todella epäkunnioittavaa. Yleensä ainakin suhteen alussa sitä nähdään vain se toinen eikä kuolata muita perseitä ja sääriä.
Joo. Mä en ainakaan pääse mihinkään siitä että tuollaisesta tulee vaan mieleen että oltaisiin kavereita. Jos mulle mies sanoisi että jumankauta mitkä sääret tuossa menee, niin musta tuntuisi että hän pitää mua vain kaverinaan eikä naisenaan. Eihän sitä joka ikistä ajatusta muutenkaan jaeta vaan ihmiset yleensä hienotunteisuuden nimissä osaavat olla hiljaakin. Samalla tavalla varmaan sitten pitäisi negatiiviset asiatkin heti kommentoida ääneen? Tyyliin "kylläpäs sulla onkin tuota selluliittiä reisissä". Onhan se selluliittien huomaaminenkin vain visuaalista havainnointia joten miksi pitäisi esittää, että sitä ei ole. No siksi, että kyse ei ole esittämisestä vaan hienotunteisuudesta. Ihmisillä voi vilistä vaikka minkälaisia ajatuksia päässä, eikä kaikkea kannata sanoa ääneen.
ei tietenkään suhteen alussa puhuttu toisten perseistä, kyllä me ensin tutustuimme toisiimme :) Ja kun on riittävän hyvä suhde ja luottaa toiseen niin voi aivan hyvin kertoa jos pitää jotain toista puoleensavetävänä ja seksikkäänä, ei se ole kummaltakaan pois. Pikemminkin päinvastoin. Ja kyllä meillä on romantiikkaa, puhumme paljon muustakin kuin toisten ihmisten ulkonäöstä.
te suhteen alussakin cheerleadereiden tissejä ja nuorten miesten perseitä ja puhuitte niistä toisillenne?
Joo. Mä en ainakaan pääse mihinkään siitä että tuollaisesta tulee vaan mieleen että oltaisiin kavereita. Jos mulle mies sanoisi että jumankauta mitkä sääret tuossa menee, niin musta tuntuisi että hän pitää mua vain kaverinaan eikä naisenaan. Eihän sitä joka ikistä ajatusta muutenkaan jaeta vaan ihmiset yleensä hienotunteisuuden nimissä osaavat olla hiljaakin. Samalla tavalla varmaan sitten pitäisi negatiiviset asiatkin heti kommentoida ääneen? Tyyliin "kylläpäs sulla onkin tuota selluliittiä reisissä". Onhan se selluliittien huomaaminenkin vain visuaalista havainnointia joten miksi pitäisi esittää, että sitä ei ole. No siksi, että kyse ei ole esittämisestä vaan hienotunteisuudesta. Ihmisillä voi vilistä vaikka minkälaisia ajatuksia päässä, eikä kaikkea kannata sanoa ääneen.
Ai niin ja lisään vielä, että itselläkin suhde on sellainen, että ollaan myös hyviä kavereita. Ei siis olla mistään erillisistä "mies-maailmoista" ja "nais-maailmoista", jos nyt jollekin tulee sellainen kuva että oltaisiin niin eri planeetoilta että kaikki kaverillinen tuntuisi oudolta. Ei suinkaan, tullaan hyvin juttuun kaverimielessäkin, mutta silti yksi asia mikä tekee suhteestamme parisuhteen on juuri se että ihan kaikkia mielenliikkeitä joidenkin muiden ihmisten himottavuudesta ei tarvitse jakaa. Se on toisen kunnioittamista.
Ai niin ja lisään vielä, että itselläkin suhde on sellainen, että ollaan myös hyviä kavereita. Ei siis olla mistään erillisistä "mies-maailmoista" ja "nais-maailmoista", jos nyt jollekin tulee sellainen kuva että oltaisiin niin eri planeetoilta että kaikki kaverillinen tuntuisi oudolta. Ei suinkaan, tullaan hyvin juttuun kaverimielessäkin, mutta silti yksi asia mikä tekee suhteestamme parisuhteen on juuri se että ihan kaikkia mielenliikkeitä joidenkin muiden ihmisten himottavuudesta ei tarvitse jakaa. Se on toisen kunnioittamista.
että jättäisimme kertomatta asioista mitkä meitä himottavat. Jos mies sanoo että olipa tuo kaupan kassa kuuma misu, niin mulle ei tulisi mieleenkään loukkaantua vaan minusta se on pikemminkin mielenkiintoista. Mua kiinnostaa se, että minkälaisista naisista mieheni pitää ja minkälaiset yksityiskohdat häntä kiihottavat. Tiedän että olen miehelleni ykkönen ja hän myös kertoo sen joka päivä, siksi mun ei tarvi kokea itseäni epävarmaksi. Loukkaavia asioita emme tietenkään sano toisillemme, mutta tämä mistä tässä ketjussa puhutaan ei ole meidän mielestämme loukkaavaa. 24
Joo. Mä en ainakaan pääse mihinkään siitä että tuollaisesta tulee vaan mieleen että oltaisiin kavereita. Jos mulle mies sanoisi että jumankauta mitkä sääret tuossa menee, niin musta tuntuisi että hän pitää mua vain kaverinaan eikä naisenaan. Eihän sitä joka ikistä ajatusta muutenkaan jaeta vaan ihmiset yleensä hienotunteisuuden nimissä osaavat olla hiljaakin. Samalla tavalla varmaan sitten pitäisi negatiiviset asiatkin heti kommentoida ääneen? Tyyliin "kylläpäs sulla onkin tuota selluliittiä reisissä". Onhan se selluliittien huomaaminenkin vain visuaalista havainnointia joten miksi pitäisi esittää, että sitä ei ole. No siksi, että kyse ei ole esittämisestä vaan hienotunteisuudesta. Ihmisillä voi vilistä vaikka minkälaisia ajatuksia päässä, eikä kaikkea kannata sanoa ääneen.Ai niin ja lisään vielä, että itselläkin suhde on sellainen, että ollaan myös hyviä kavereita. Ei siis olla mistään erillisistä "mies-maailmoista" ja "nais-maailmoista", jos nyt jollekin tulee sellainen kuva että oltaisiin niin eri planeetoilta että kaikki kaverillinen tuntuisi oudolta. Ei suinkaan, tullaan hyvin juttuun kaverimielessäkin, mutta silti yksi asia mikä tekee suhteestamme parisuhteen on juuri se että ihan kaikkia mielenliikkeitä joidenkin muiden ihmisten himottavuudesta ei tarvitse jakaa. Se on toisen kunnioittamista.
Täällä vaan tuppaa aina asiat kääntymään niin, että se jonka parisuhteessa EI kuolata ulkopuolisten perseitä, on tiukkapipo ja suhde huono ja hommassa jotain väärää. Eiköhän jokainen tee niin kuin omassa suhteessa parhaalta tuntuu.
Kysyin äsken mitä mieltä on tästä ja sanoi, että todella lapsellinen mies tämä ap:n mies ja tällaisilla kommenteilla yritetään vaan loukata toista.
Katsoa voi, mutta mautonta on kommentoida omalle puolisolle jonkun toisen naisen tissejä tai mitä kiksejä sai kenenkin pyllystä.
Meillä mies kehuu minun vartaloa, kuinka kiihottava on, vaikka minusta kyllä kroppani on noh, vähempi nätti :)
No oman miehen osakkeet nousi taas kaakkoon kun tällaisista keskenkasvuisista "miehistä" lukee.
Ap:lle tsemppiä ja muista kosto on suloinen. Toisaalta minä naisena kyllä vaihtaisin tuollaisen moukan oikeeseen mieheen.
typerää olisikin. Mies lähtee vieraisiin jos tuollaista nalkutusta paskasta vitsistä tulee.
Tietysti vittuilet vähän ja jätät palkinnon antamatta, mutta kypsästi. Kylmän viileästi ja välinpitämättömästi sanot juuri jotain tuollaista, mitä edellä on sanottu, jos mies tulee kähmimään kotio päästyään. Et rupea lapselliseen kiljuntariitaan vaan käyttäydyt aikuismaisesti, miestä vituttaa enemmän mutta ei kuitenkaan kypsy tilanteeseen liikaa.