Kolmekymppisten sinkkumiesten painajainen
Luin erästä parisuhteisiin liittyvää palstaa, ja yhdessä keskustelussa kävi ilmi, millaisen naisen kanssa pariutumista kolmekymppiset, lapsettomat sinkkumiehet pitävät pahimpana painajaisena. Se on nimittäin pullea, kolkytviis - nelkyt vuotias yh-äiti. Eli esimerkiksi minä. :( Eipä taida olla toivoa lapsettoman, omanikäisen miehen löytämisestä.
Kommentit (19)
Pitää painajaisenaan että löytää naisen joka on häntä 5-10 vuotta vanhempi nainen, hänellä on lapsi(a) ja pullea niin millainen adonis tämä sinkkumies sitten on?
Uskon että baarissa miehet saattaa kaveriporukassa nauraa että semmonen nainen ei lämmitä mutta miten tämä nainen eroaa miehestä? Ikätaso on melkein samaa, tahtooko nainen itseään max 10 vuotta nuoremman sinkkumiehen? Onko 30- vuotias sinkkumies fyysisesti usein erityisen hyvässä kunnossa?
Minusta pitää muistaa että jokanen on yksilönsä. Miksi parisuhde on kaatunut? Mitä edes odottaa kumppanilta?
Jos tavallinen ei kelpaa miehelle niin miten erikoisia nämä miehet mielestään on? Miksi he eivät ole parisuhteessa sen upean naisensa kanssa?
Mutta nytte tämä parisuhteessa elävä 30+ ikänen misu lähtee perheensä kanssa. Arvostakaa itseänne!
Luin erästä parisuhteisiin liittyvää palstaa, ja yhdessä keskustelussa kävi ilmi, millaisen naisen kanssa pariutumista kolmekymppiset, lapsettomat sinkkumiehet pitävät pahimpana painajaisena. Se on nimittäin pullea, kolkytviis - nelkyt vuotias yh-äiti. Eli esimerkiksi minä. :( Eipä taida olla toivoa lapsettoman, omanikäisen miehen löytämisestä.
 Minä ainakin onnistuin löytämään oman kolmikymppisen lapsettoman sinkkumieheni, vaikka olinkin pullea nelikymppinen yh. Kolme vuotta nyt yhdessä, häät suunnitteilla:)
tuollaista miestä muutenkaan, joten saavat rauhassa olla tuota mieltä.
ainahan toivoa voi. Saako kaikki haluamansa puolison on kohtalon käsissä.
pitäisi olla lapseton ja sinua nuorempi?
Että ihastun juuri niihin joilla ei lapsia. Se olisikin hyvä jos ihastuisi lapselliseen mieheen ja vanhempaan.
Minulla on kokemuksen kautta tullut elämänohje: Jos nainen on nelikymppinen ja sinkku, SIIHEN TODELLA ON SYYNSÄ!
Minulla on kokemuksen kautta tullut elämänohje: Jos nainen on nelikymppinen ja sinkku, SIIHEN TODELLA ON SYYNSÄ!
Lapseton 40v ja sinkku. Silloin jotain onkin vialla. Mutta nykyään joka toinen pari eroaa ja ainako vika naisessa? Eiköhän molemmissa ole vikaa. Miksi mies voi valita sinkn ilman lapsia toisella kierroksella ja nainen vaan joutuu valitsemaan lapsia omaavan miehen. En ymmärrä.
syynsä kaikkeen on. Syy voi olla myös siinä että miehestä ei ollut aviomieheksi.
Tosin kaikki vika on aina naisessa. Varsinkin silloin kun vika on miehessä. :)
Odotan pinkeänä, että mikähän se syy on.
Arvasin, että porukka lankeaa rölliin ja pahasti.
Oikeasti haluaisin 40+ naisen itselleni, en trimmivartaloista, mutten lihavaa, hieman chubby, muttei paljon. Isoilla ja "pitkillä" nänneillä, vaaleat hiukset, C-kupin tissit, ah!
Arvasin, että porukka lankeaa rölliin ja pahasti.
Oikeasti haluaisin 40+ naisen itselleni, en trimmivartaloista, mutten lihavaa, hieman chubby, muttei paljon. Isoilla ja "pitkillä" nänneillä, vaaleat hiukset, C-kupin tissit, ah!
yhtään vähemmän misogyyni postaus tämäkään.
Päinvastoin! En ymmärrä, miten tietenlaisen/tyyppisen naisen ihannointi olisi naisvihaa?
itsessään olekaan.
Mutta tässä selvennystä:
http://www.heartless-bitches.com/rants/niceguys/misogyny.shtml
Et kai oikeasti oleta, että tähän aikaan yöstä jaksaa lukea tekstimerta? Referoitko, kiitos.
sanoonut nuorempi vaan omanikäinen.
ollenkaan chubby, kun urheilen niin paljon, ehkä sellainen ihan pieni pehmeä kerros iholta löytyy. Olen kyllä huomannut, että olen todella suosittu miesrintamalla ja se jaksaa yllättää minut joka kerta....miehiä pörrää ympärillä. Luulen, että iloisuus ja tyytyväisyys omaan itseen on se minun hohtoni. Nyt olenkin umpirakastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan, jonka tapasin kuukausi sitten. Mies on komea, pari yliopistotutkintoa, joten päässäkin on jotain. Hän rakastui minuun ensisilmäyksellä ja kuulemma itsevarmuus ja keskustelutaitoni sekä upea ulkonäkö veivät häneltä jalat alta....
ollenkaan chubby, kun urheilen niin paljon, ehkä sellainen ihan pieni pehmeä kerros iholta löytyy. Olen kyllä huomannut, että olen todella suosittu miesrintamalla ja se jaksaa yllättää minut joka kerta....miehiä pörrää ympärillä. Luulen, että iloisuus ja tyytyväisyys omaan itseen on se minun hohtoni. Nyt olenkin umpirakastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan, jonka tapasin kuukausi sitten. Mies on komea, pari yliopistotutkintoa, joten päässäkin on jotain. Hän rakastui minuun ensisilmäyksellä ja kuulemma itsevarmuus ja keskustelutaitoni sekä upea ulkonäkö veivät häneltä jalat alta....
Unohda se, ota tästä karvan tai parin verran alle kolmikymppinen, ilman yliopistotutkintoa tai edes korkeakoulua, mutta en nyt tyhmäksi silti haukkuisi ;) Supliikkimies ja kaikkea.
joo naisvihaajia!