Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa pillimehun hinta Subwaylla?

Vierailija
28.07.2011 |

--

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,80 euroa!

Lisäksi vettä ei voi saada mukiin hanasta (aiemmin olen saanut, ovat siitäkin laskuttaneet olisiko ollut 50 senttiä), vaan jos haluaa vettä pitää ostaa pullo, hintaan 2,80 e.

Pistää niin ottamaan pannuun tuollainen kiskominen, etten taida enää mennä.

ap

Vierailija
2/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eurolla 10kpl! Ja ehkä halvempia merkkejä vieläkin halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla saa 10 pillimehua. 1,89 e on normaali hinta.

Itse varaudun ottamalla pillimehut kotoa mukaan koska ovat joka paikassa älyttömän kalliita.

Vierailija
4/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein soveliasta....

Vierailija
5/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla saa 10 pillimehua. 1,89 e on normaali hinta. Itse varaudun ottamalla pillimehut kotoa mukaan koska ovat joka paikassa älyttömän kalliita.

kallista sekin on

Vierailija
6/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä. Onneksi ei ole pakko käydä. Vaan jostain se pitää katteetkin yrittäjän repiä.

Vierailija
8/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloissa. Mutta oli mikä tahansa tapahtuma niin ei varmasti osteta pillimehuja vaan otetaan omat mukaan.

Ja mistä minä tiedän onko ap ottanut ruuat subwaysta mukaan vai syönyt siellä. Itse ostaisin vain leivän ja menisin muualle syömään ja juomaan OMAN pillimehun.

Vierailija
9/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin HYVÄSTÄ ruuasta maksaa vielä käypäsen korvauksen, mutta subin epäruuasta en maksa senttiäkään.

Vierailija
10/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on aivan tolkuttoman kallis pikaruokala. Ei voi ymmärtää kuinka tämä ketju on valittu parhaaksi pikaruokaketjuksi suomessa vuosi toisen jälkeen.

Esimerkkinä paahtopaisti subi 30 senttisenä (eli se mitä mies tarvitsee) maksaa 8,80e. Tämä ei siis sisällä edes juomaa. Jos siis haluat sen veden niin hintaa on lähes 12 euroa.

Tällä 12 eurolla saat siis patongon jossa on muutama hassu viipale paahtopaistia, pari siivua juustoa, salaattia, muutama viipale kurkkua sekä muita kasviksia ja veden.

Kuulostaako tämä kohtuulliselta? Ei minustakaan.

Kohtuullinen hinta subwayn patongista löytyy rapakon takaa USA:sta. Koko pitkä 30 senttinen patonki maksaa 5 dollaria, eli 3,5 euroa.

Ei tule mieleenkään mennä lähellekään tätä ylikallista pikaruokalaa ja en ymmärrä miksi kukaan muukaan menee.

Vierailija
11/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukematta muita vastauksia.

Vierailija
12/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

patongit ja juomat jo koko perheelle kaupasta.

Vierailija
13/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee ottaa kotoa oma vesipullo mukaan...

Vierailija
14/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen 12 eur subi ja vesi?

Mä syön monesti sellaisen 15 senttisen joka maksaa 3,90, päivän subi tai vastaava. En pidä kalliina.

Vierailija
15/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,80 euroa! Lisäksi vettä ei voi saada mukiin hanasta (aiemmin olen saanut, ovat siitäkin laskuttaneet olisiko ollut 50 senttiä), vaan jos haluaa vettä pitää ostaa pullo, hintaan 2,80 e. Pistää niin ottamaan pannuun tuollainen kiskominen, etten taida enää mennä. ap

näni mä teen, ja ei tule kalliiksi

Vierailija
16/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oma vesipullo ole mitään evästä !!!!!!

Vierailija
17/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloissa sallita omia juomiakaan, oi suuri pilkunnussijatar.

Vierailija
18/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway on aivan tolkuttoman kallis pikaruokala. Ei voi ymmärtää kuinka tämä ketju on valittu parhaaksi pikaruokaketjuksi suomessa vuosi toisen jälkeen.

Esimerkkinä paahtopaisti subi 30 senttisenä (eli se mitä mies tarvitsee) maksaa 8,80e. Tämä ei siis sisällä edes juomaa. Jos siis haluat sen veden niin hintaa on lähes 12 euroa.

Tällä 12 eurolla saat siis patongon jossa on muutama hassu viipale paahtopaistia, pari siivua juustoa, salaattia, muutama viipale kurkkua sekä muita kasviksia ja veden.

Kuulostaako tämä kohtuulliselta? Ei minustakaan.

Kohtuullinen hinta subwayn patongista löytyy rapakon takaa USA:sta. Koko pitkä 30 senttinen patonki maksaa 5 dollaria, eli 3,5 euroa.

Ei tule mieleenkään mennä lähellekään tätä ylikallista pikaruokalaa ja en ymmärrä miksi kukaan muukaan menee.

Paras pikaruokaketju -palkintoon kun oletettavasti liittyy muitakin asioita kuin hinta, esim. ainesten tuoreus, terveys ja maku.

Olen muuten äskettäin käynyt USA:ssa Subway-ravintolassa, eikä footlong tosiaan maksa mitään viittä taalaa.

Vierailija
19/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloissa sallita omia juomiakaan, oi suuri pilkunnussijatar.

mä aina lapsinen juon omia juomia, joka paikassa ja kukaan ei ole kertaakaan tullut sanomaan mitään :)))))

Vierailija
20/21 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minimipalkaa on jenkeissä n.4 dollaria, kun meillä seon noin 8 euroa. Oletko valmis myös palkanalennuksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi