Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
10 miljoonaa euroa - miten kannattaisi sijoittaa lahjoittaa jotta siitä hyötyisi mahdollisimman moni
Kommentit (4)
porukan lottona! jos se osuma sattuu niin voin antaa sisaruksille ilman veroseuraamuksia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
porukan lottona! jos se osuma sattuu niin voin antaa sisaruksille ilman veroseuraamuksia
loton aina 5 lapulle. Jos voitan, en sano perheelleni mitään vaan lähetän (kirjattuna kirjeenä) yhden lapun veljelleni, siskolleni ja vanhemmilleni.
Alue: Aihe vapaa
Mä en lahjottais senttiäkään mihinkään, ite sen rahan käyttäisin, ainoastaan vanhemmilleni ja sisaruksilleni antaisin siitä potista rahaa!