Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos päiväkotien ja koulujen työntekijöille! Teette hienoa työtä!

Vierailija
24.09.2011 |

Tulee niin paha mieli noista jatkuvista päiväkoteja, kouluja, hoitajia ja opettajia mollaavista aloituksista. Siitä tämä yleinen kiitos!

Näiden alojen rahoitus ja ammattien arvostus on aivan liian matalalla yhteiskunnassamme, vaikka kyse on ihan tärkeimmistä töistä lääkärien ja vanhustenhoitajien ohella!

Kiitos, tsemppiä ja jaksamista!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tradenomi toimistotyössä, äiti kolmelle

Vierailija
22/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen saanut todella ystävällistä palvelua terveyskeskuksessa ja olen toooooosi tyytyväinen lapseni päiväkotiin, jossa aloitti viime syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

: )

Vierailija
24/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittää opettajia, päiväkodin henkilökuntaa ym.. myös henkilökohtaisesti. Se lämmittää sydäntä enemmän kuin uskottekaan :)

Vierailija
25/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt kolmannella luokalla koulussa ja oli kotihoidossa eskariin asti. Sekä eskarin ope että hoitaja ja ekatokan opettaja ja nyt kolmannen opettaja ovat olleet UPEITA! Poikani on perustemperamentiltaan aika hitaasti lämpenevä ja muutenkin "vaikea tapaus" nykymaailmassa, jossa kaikkien pitäisi pursuta innostusta jokaisesta uudesta asiasta ja solahtaa kuin kala jokaiseen sosiaaliseen tilanteeseen. Kaikki opettajat ovat suhtautuneet poikaan arvostaen tämän persoonaa ja ovat todella saaneet hänestä ne parhaimmat puolet esiin. Olin samanlaisen temperamentin omaava lapsi aikanaan, ja silloin pidettiin vain ihan normaalina, että minua kiusattiin. Muutos nykypäivään on ollut valtava. Kiitos.

Vierailija
26/28 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt kolmannella luokalla koulussa ja oli kotihoidossa eskariin asti. Sekä eskarin ope että hoitaja ja ekatokan opettaja ja nyt kolmannen opettaja ovat olleet UPEITA! Poikani on perustemperamentiltaan aika hitaasti lämpenevä ja muutenkin "vaikea tapaus" nykymaailmassa, jossa kaikkien pitäisi pursuta innostusta jokaisesta uudesta asiasta ja solahtaa kuin kala jokaiseen sosiaaliseen tilanteeseen. Kaikki opettajat ovat suhtautuneet poikaan arvostaen tämän persoonaa ja ovat todella saaneet hänestä ne parhaimmat puolet esiin. Olin samanlaisen temperamentin omaava lapsi aikanaan, ja silloin pidettiin vain ihan normaalina, että minua kiusattiin. Muutos nykypäivään on ollut valtava. Kiitos.

ja 2000-luuvn koulukulttuurin välillä. Nykyopeista (ainakin luokaopeista) _suurin osa_ ottaa pienenkin tietoonsa tulleen kiusaamisen vakavasti ja tekee parhaansa sen kitkemiseksi.

Itselleni tuli tosi hyvä mieli wilmaviestistä, jonka sain yhden oppilaani vanhemmalta ennen joulua. Sen sisältö oli vain minun ja tekemäni työn kiittäminen. Kiitin häntä itseään hyväkäytöksisestä lapsesta. Like parent like child... : )

Vierailija
27/28 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko kehaista, että olen onnekseni saanut tehdä työtä päiväkodissa, jossa vanhemmat uskaltavat suoraan antaa palautetta. Sekä myös kritiikkiä silloin jos joku mättää.

Pyrin tekemään työni parhaalla mahd. tavalla ja siksi joskus harmittaa, kuinka yleistetään julkisesti.

Kiitos kivasta viestistä.

Vierailija
28/28 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Suuret kiitokset tästä kannustavasta viestistä. Piristi kummasti. Nyt menen nukkumaan, jotta jaksan aamulla pyöräillä töihin hoitamaan kehitysvammaisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi