Olen lapseton einkä aio lapsia hankkia, palstaa lukenut kuitenkin 10 vuotta, onko kysyttävää?
Kommentit (13)
mutta olette palstalla varmasti hyvä mauste!
Mun mielestä jotain 70% jutuista kuitenkin liittyy lapsiin tai ainakin lapsia sisältävään perhe-elämään??
Mutta kysymys: vastaatteko toisinaan niin ikään kuin teillä olisi lapsia vaikka ei oikeasti ole, eli ns bluffaatteko? Se selittäisi monta tilannetta tällä palstalla ;)
itse olen miettinyt, että voisinko laajentaa maailmankuvaani vielä lisää, jos löytyisi palsta, jossa 30+ lapsettomat kävisivät? Olisiko sinulla ap tietoa?
MIKSI helvetissä olet lukenut palstaa 10v lapsettomana? Ei tod ole kaikki inkkarot kanootissa sull! Pare ettet alakaan lisäntymään ja siirtämään onnettomia geenejäsi ;)
Toki on paljon asioita, onhan tämä aika vilkas palsta, mutta luulis aika kahlaamista olevan kun kuitenkin selvästi enemmistö liittyy lapsiin/lapsiperheisiin..?
Olen 33.
Olen oppinut paljon talvihaalareista. Ne eivät ole pelkkiä ulkovaatteita, vaan huippuunsa viritettyjä teknologian kehitysaskeleita. Sekä tietysti myös perheen sosio-ekonomisen aseman symboleja. :)
Pakko myöntää että olen joskus kirjoittanut kuin minulla olisi lapsia, tosin ihan mitään huikeaa trollia en ole ilmoille heittänyt, mutta esim. kitarisaleikkaus-keskusteluun kerroin kokemuksia omasta kitarisaleikkauksestani, vaikka naamion sen lapseni kokemukseksi. Yleensä kyllä kommentoin harvoin, ehkä parikymmentä kertaa koko "urani" aikana. Tämä on ensimmäinen topikkini
olen seuraillut myös Pakkotoisto-sivuston keskusteluja, vaikken käy salilla ja Muropaketin yleistä keskustelupalstaa, vaikken ole mikään tietokoneraudasta kiinnostunut tyyppi
Semmoinen kysymys, että voisko nää onko kysyttävää ketjut jo lopettaa kun se on vähän kulunut aloitus jo...
Löysin palstan pari vuotta sitten. En lue haalarikeskusteluja. Ei kai täällä olevat äiditkään avaa joka ketjua vaan vain mielenkiintoiset otsikot.
Tosin lapsia haluaisin - menetin traagisesti esikoiseni.
En myöskään ihan noin kauaa ole täällä notkunut... mutta palsta on erittäin koukuttava, se on vilkkaasti vaihtuva, aiheet ovat mitä yllättävimipiä ja monesti täältä saa hyvät naurut :D
Neloselle tiedoksi: ainakaan minä en feikkaa. Totuutta saatan joissain tapauksissa hieman venyttää tunnistamisen hankaloittamiseksi.
Ihmettelen suuresti kirjoittajia, jotka oman ahtaan näkemyksensä ja rajoittuneisuutensa takia haluaisivat poistaa palstalta kaikki miehet sekä lapsettomat naiset.
Mutta siitä huolimatta tämä on hyvä keskustelupalsta. Täällä keskustellaan paljon muustakin kuin suoraan vauvoihin liittyvästä. Voisi sanoa, että täällä jutellaan elämästä ja sen eri osa-alueista. Tietysti lapsiperhepainotteisesti, mutta jokainen meistä on joskus ollut lapsi.
MIKSI helvetissä olet lukenut palstaa 10v lapsettomana? Ei tod ole kaikki inkkarot kanootissa sull! Pare ettet alakaan lisäntymään ja siirtämään onnettomia geenejäsi ;)
Onneksi sä ilmeisesti olet lisääntynyt? Good for your children!
Ja tosiaan, täällä kun käsitellään kaikenlaisia asioita BB:sta persuihin ja avaruusromuun niin kai tänne muutama lapsetonkin ihmettelemään mahtuu.
ja silti aivan koukussa tähän palstaan :D
Kuinka vanha olet?
Tämä on huvittava palsta, eikä paljon lapsipuhetta.