Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä syöpä on, jos on luvattu vain 2 viikkoa elinaikaa?

Vierailija
23.09.2011 |

Olen shokissa. Vielä viikko sitten kaverini oli ok. Oli löytynyt ihon alta syöpäpesäke, mutta hoitoja oltiin aloittamassa. Hän oli hyvällä tuulella ja lääkärit lupasivat hyvää, koska sisäelimistä ei oltu löydetty mitään pesäkkeitä.

Viikkoa myöhemmin tuli tieto, että kamalat kivut ja 2 viikkoa elinaikaa. Miten voi tälla tavalla tapahtua ja missä se syöpä on? Häntä ei saa edes mennä tapaamaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie todella nopeasti. Aivokasvain voisi olla toinen.

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nopeasti, että kuukautta ennen haimassa ei ole mitään ja sitten kaikki on menoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei aiheuta oireita ennekuin mitään ei ole enää tehtävissä ja loppu on hyvin lähellä...

Kaksi läheistäni on siihen kuollut ja erittäin nopeasti toteamisen jälkeen ja sitä ennen ei ollut mitään.

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iikkoa myöhemmin tuli tieto, että kamalat kivut ja 2 viikkoa elinaikaa.

Ei voi mennä tapaamaan? Oletko sukulainen vai ystävä? Mikään lääkäri ei voi määritellä elinaikaa noin tarkasti.

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli soittanut toiselle ystävälle ja sanonut, ettei saa tulla, ettei hän jaksa tavata.

Siis tasan viikko sitten hän oli vielä töissä. Ja nyt niin voimaton, ettei jaksa. Sitähän tässä ihmettelen.

Lääkärit oli sanonut, että pari viikkoa aikaa. Hän potilas itse oli sanonut toiselle ystävälle.

Minulla itselläni on kamala ahdistus. Maha kipeä. Isättömäksi jää kolme alle kouluikäistä.

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei enää kannata hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi