Näin työkaveri-ihastukseni ilmeisesti naisystävänsä kanssa...
Voi hittolainen, oli muuten niin kaunis nainen että masennuin totaalisesti. Voi paskan paska - taidan vetää kännit :((
Kommentit (7)
Ei parisuhteen olemassaolo välttämättä sulje pois sitä, etteikö kemiaa voisi olla jonkun toisen kanssa.
Mutta, I feel your pain.
Oletko sä se sama joka on tehnyt jo miljoona aloitusta tästä työkaveri-ihastuksesta?
Kuule, en halua sanoa ilkeästi. Mutta mua mietityttää että mitenkähän hyvä tää tilanne sulle on, kun olet näköjään noin pakkomielteinen ton ihastuksesi kanssa? Ettei juuri muuta ajatuksiin taida mahtua?
Miten sun elämässä muuten menee? Onko sulla paljon huolia tai murheita tai stressiä, tai päinvastoin tylsistytkö? Sellaisessa tilanteessa ihmisen psyyke saattaa tarrata hirveällä intensiteetillä johonkin asiaan, usein vaikka nyt sitten ihastukseen.
Tuli vaan mieleen.
Kännit ei auta, inhoat itseäsi aamulla vielä enemmän.
Vähän hämmentävää.
Mutta sen vaimo oli noin kaks kertaa painavampi kuin minä (ja vähän lyhyempi).
Enkä silti pärjää sille. Sellaista on elämä!
ja täällä on muitakin jotka haikailee, jonkun kanssa täällä viestittelin kellä samankaltainen tilanne.
Kaipa se oma elämä kovin tylsää ja yllätyksetöntä, jotta tulee analysoitua liikaa kaikkea mitä ei pitäisi.
Ja kyllä, vaikea on olla ajattelematta häntä, kovasti yritän. Onkohan mun pää hajoamassa?
Mutta me ollaan nyt oltu jo vuosia naimisissa joten siitä on aika kauan ;)
voi paskan paska (anteeksi kielenkäyttöni.)
Nyt sattuu. *hakkaa päätä seinään*