Nuorten sexistä ei hyvää seuraa...
Itsekkin olen vielä kohtuu nuori, mutta esikoiseni on 12 ja "seurstelee" 15 vuotiaan pojan kanssa. Tytölläni kaikki puperteetin merkit on mutta kuukautiset ei ole vielä alkaneet, onneksi! Pariskunta viettelee tunteja yläkerrassa tyttöni huoneessa, minä vien sinne pyykkejä ja yritän näyttää luonevalta... tarkkailen tilannetta. En pysty vahtimaan koko ajan, keskustelu ei juuri auta,tyttöni ei halua ymmärtää tilanteen vakavuutta.
Kommentit (6)
kyllä raskaaksi voi tulla jo ennenkin..taitaa olla provo.
Jaa miten niin ei ole kuukautiset alkanu onneksi, kyllä raskaaksi voi tulla jo ennenkin..taitaa olla provo.
Täysin uutta tietoa.
Jaa miten niin ei ole kuukautiset alkanu onneksi, kyllä raskaaksi voi tulla jo ennenkin..taitaa olla provo.
Täysin uutta tietoa.
Siinä vaiheessa kun kuukautiset on alkamaisillaan, hormonitoiminta ei ole mitenkään säännöllistä, tai ekat menkat voi olla melkeinpä huomaamattomat, ehkä jotain pientä vuodon näköistä, joka voi jäädä jopa huomaamatta, mutta munasolu kuitenkin kypsyy ja ovulaatio tapahtuu alusta alkaen.
Tytäreni myöntää pettingin eli pussailun ja koskettelun, siis pitäisikö minun kieltää tältä pojalta meille tulon ettei tapahtuisi mitään muuta?
Äippä heitä vävyn-vötkäle (tekele) pihalle ja sano vielä ovella kun nousukiito meneillään että näpit ja munat irti meidän tytöstä!! ja tokaise perään...Jos et kuullu mitä sanoin, voit huomenna tulla kuulun ymmärtämiseen.
pojat kiinnosta. Kyllä sulla on tosiaan oikeus tietää, mitä siellä tapahtuu. 3 vuoden ikäero tuossa iässä on aika paljon.