Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
siis siitä, jonka takia tämä ketju alkoi? vai muistaako sitä enää kukaan ..
kun on kaikki pidätetty;D
Katsokaa tätäkijn vaatemäärää YHDELLÄ lapsella! Herra siunaa ja varjele!
http://poikientyyliin.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-26T01%3A1…
6...Kyllä; kuusi VÄLIKAUSISETTIÄ ja seitsemät kengät!
(laittaisin päänhakkauhymiön jos täällä olisi sellainen ).
Viimeisin postaus kyseiseltä blogistilta...Ihan vaan lämpimikseen otettu kaapista vaatetta ja kuvattu...Mikä idea? Katsokaa ja kehukaa miten paljon meillä on laiista riemunkirjavaa retrokamaa...?
http://poikientyyliin.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-26T01%3A1…
(laittaisin päänhakkauhymiön jos täällä olisi sellainen ).Viimeisin postaus kyseiseltä blogistilta...Ihan vaan lämpimikseen otettu kaapista vaatetta ja kuvattu...Mikä idea? Katsokaa ja kehukaa miten paljon meillä on laiista riemunkirjavaa retrokamaa...?
Huomasithan, että siinä oli hieman erikokoisia settejä? Osa keväällä sopivia, osa syksyllä. Osa paksumpia, osa kesäisemmille keleille.
Samoin ne seitsemät kengät sisälsi eri kokoisia, sekä kevääseen että syksyyn. Lisäksi oli kahdet kumisaappaat, joita todennäköisesti käytetään vain sateella. Eli jäljelle jää neljät kengät välikauteen plus yhdet kangaskengät! Ei kai sinunkaan lapset kulje samoilla likaisilla ja linttaan astutuilla lenkkareilla keväästä syksyyn leikkipuistosta kaupungille??
jonka kanssa oli syömässä jossain? Joku Hanna ja Mimu tai Mimi
<a href="http://poikientyyliin.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-26T01%3A1…" alt="http://poikientyyliin.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-26T01%3A1…">http://poikientyyliin.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-26T01%3A1…;
(laittaisin päänhakkauhymiön jos täällä olisi sellainen ).Viimeisin postaus kyseiseltä blogistilta...Ihan vaan lämpimikseen otettu kaapista vaatetta ja kuvattu...Mikä idea? Katsokaa ja kehukaa miten paljon meillä on laiista riemunkirjavaa retrokamaa...?
Huomasithan, että siinä oli hieman erikokoisia settejä? Osa keväällä sopivia, osa syksyllä. Osa paksumpia, osa kesäisemmille keleille.
Samoin ne seitsemät kengät sisälsi eri kokoisia, sekä kevääseen että syksyyn. Lisäksi oli kahdet kumisaappaat, joita todennäköisesti käytetään vain sateella. Eli jäljelle jää neljät kengät välikauteen plus yhdet kangaskengät! Ei kai sinunkaan lapset kulje samoilla likaisilla ja linttaan astutuilla lenkkareilla keväästä syksyyn leikkipuistosta kaupungille??
-kumpparit, lenkkarit, kävelykengät, crocksit. Talveksi lisäksi talvikengät. Yhdet. Ja nämä kaikki ostetaan aina sitä mukaa kun edelliset ovat liian pienet, eli TARVITAAN uudet. En oikeastaan koskaan ennakoi, että nämä sitten seuraavaan kevääseen. Ei voi ikinä olla varma onko ne sitten sopivat + mitä järkeä täyttää varastoja vaatteilla, jotka ovat vielä isoja. Helposti pian unohtuvatkin varastoon, jos monia ostelee. Ja tosiaan, meidän lapset eivät ole likaisia, kengät eivät ole linttaan astuttuja vaan ostetaan sitten uudet kun edelliset on selvästi jo huonot jalallekin. Ja niitä lenkkareita sitten on lapsi itse ostamassa mukana, ei niin, että äiti huokailee nettikaupoissa tai shoppailemassa ja miettimässä sopivia väriyhdistelmiä.
Miksi Jarna ja Hanna eivät ole enää ystäviä? Tietääkö kukaan mikä heidän välinsä rikkoi? Olivat ystäviä vielä kesällä 2009, mutta eivät enää edes linkitä toistensa blogeihin.
t:I have no life
t. ei omaa elämää täälläkään
Piilon, jota monet(?) bloggarit on mainostaneet. Eli Jarnako ei ole mainostanut? Ja on poistanut Mimon omalta "seuraan" -listalta? Miten mielenkiintoista! Miksiköhän??
(Ei todellakaan sitä elämää......)
Piilon, jota monet(?) bloggarit on mainostaneet. Eli Jarnako ei ole mainostanut? Ja on poistanut Mimon omalta "seuraan" -listalta? Miten mielenkiintoista! Miksiköhän??
(Ei todellakaan sitä elämää......)
tähän vastauksia. Oon tästä välirikosta joskus aikoja sitten täältä av:ltakin lukenut, mutta ei silloinkaan kukaan kertonut miksi. Tietääköhän sitä kukaan muu kuin ne kaksi ja niiden lähipiiri? Jos joku koneen ääressä istuva tietää, niin kertokaa nyt.
- yksi lisää, kellä ei ole omaa elämää -
-kumpparit, lenkkarit, kävelykengät, crocksit. Talveksi lisäksi talvikengät. Yhdet. Ja nämä kaikki ostetaan aina sitä mukaa kun edelliset ovat liian pienet, eli TARVITAAN uudet. En oikeastaan koskaan ennakoi, että nämä sitten seuraavaan kevääseen. Ei voi ikinä olla varma onko ne sitten sopivat + mitä järkeä täyttää varastoja vaatteilla, jotka ovat vielä isoja. Helposti pian unohtuvatkin varastoon, jos monia ostelee. Ja tosiaan, meidän lapset eivät ole likaisia, kengät eivät ole linttaan astuttuja vaan ostetaan sitten uudet kun edelliset on selvästi jo huonot jalallekin. Ja niitä lenkkareita sitten on lapsi itse ostamassa mukana, ei niin, että äiti huokailee nettikaupoissa tai shoppailemassa ja miettimässä sopivia väriyhdistelmiä.
Tuskin teilläkään ne yhden lenkkarit on sopivan kokoiset joka vuosi huhtikuusta syyskuulle? Eli teilläkin saattaa olla enemmän kuin ne yhdet lenkkarit vuodelle.
Ja onko se sitten järkevämpää ostaa kaupasta täydellä hinnalla uudet kengät, jos on voinut ostaa jo mieluisat kengät etukäteen alennuksella (kuten tuossa aiemmin linkkaamassasi blogissa kaikki kengät oli ostettu alella).
Ja minun mielestäni lapsen ei tarvitse päättää elämässä kaikesta. Meillä tyttö saa valita esim. mieleisensä pipon päähänsä, mutta kenkäasiat päättää äiti! Ei pieni eikä isompikaan lapsi tiedä, minkälaiset kengät ovat oikeasti hyvät ja keliin sopivat. Meidän neljävuotias jos saisi päättää, hän kulkisi aina kumpparit jalassa! Mutta hän on onneksi tottunut siihen, että vanhemmat huolehtivat hänen hyvinvoinnistaan ja valitsevat hänen parhaaksensa :)
olen minä, kun seuraan tätä ketjua kuukaudesta toiseen!! Pitäis varmaan keksiä joku vähän kehittävämpi harraste =DD
Siis malttaako tosiaa pysyä poissa?
Taas huvtittava yksityiskohta itse blogista: Ppletipurkkikommenteissa joku mainosti oman bloginsa arvontaa, jonka J sitten heti hymiön kera ilmoitti tulevansa tsekkaamaan. Ja kyseisellä blogilla oli joku alle kymmenen rekisteröitynyttä lukijaa. Pathetic!
-kumpparit, lenkkarit, kävelykengät, crocksit. Talveksi lisäksi talvikengät. Yhdet. Ja nämä kaikki ostetaan aina sitä mukaa kun edelliset ovat liian pienet, eli TARVITAAN uudet. En oikeastaan koskaan ennakoi, että nämä sitten seuraavaan kevääseen. Ei voi ikinä olla varma onko ne sitten sopivat + mitä järkeä täyttää varastoja vaatteilla, jotka ovat vielä isoja. Helposti pian unohtuvatkin varastoon, jos monia ostelee. Ja tosiaan, meidän lapset eivät ole likaisia, kengät eivät ole linttaan astuttuja vaan ostetaan sitten uudet kun edelliset on selvästi jo huonot jalallekin. Ja niitä lenkkareita sitten on lapsi itse ostamassa mukana, ei niin, että äiti huokailee nettikaupoissa tai shoppailemassa ja miettimässä sopivia väriyhdistelmiä.Tuskin teilläkään ne yhden lenkkarit on sopivan kokoiset joka vuosi huhtikuusta syyskuulle? Eli teilläkin saattaa olla enemmän kuin ne yhdet lenkkarit vuodelle.
Ja onko se sitten järkevämpää ostaa kaupasta täydellä hinnalla uudet kengät, jos on voinut ostaa jo mieluisat kengät etukäteen alennuksella (kuten tuossa aiemmin linkkaamassasi blogissa kaikki kengät oli ostettu alella).
Ja minun mielestäni lapsen ei tarvitse päättää elämässä kaikesta. Meillä tyttö saa valita esim. mieleisensä pipon päähänsä, mutta kenkäasiat päättää äiti! Ei pieni eikä isompikaan lapsi tiedä, minkälaiset kengät ovat oikeasti hyvät ja keliin sopivat. Meidän neljävuotias jos saisi päättää, hän kulkisi aina kumpparit jalassa! Mutta hän on onneksi tottunut siihen, että vanhemmat huolehtivat hänen hyvinvoinnistaan ja valitsevat hänen parhaaksensa :)
eli tosiaan, kengät ostetaan uudet sitten kun ne tarvitaan. Isommalla on itse asiassa käynyt kahtena kesänä niin että on ollut sama koko keväästä syksyyn, mutta toisena kesänä ostimme ilmeisesti huonompilaatuiset kun kengän kiinnitys ei kestänyt sinne syksyyn asti.
Silti, vaikka niitä kenkiä ne kahdet pitäisi kauden aikana ollakin, miten se äiti voi muka "lapsen parhaaksi" osata ostaa ne kengät jo etukäteen niin että ne oikeasti ovat juuri sopivan kokoiset = hyvät jalalle.
Ja se, että lapsi on mukana ostamassa kenkiä ei meillä todellakaan tarkoita sitä että saisi kaiken mitä haluaa. Kenkiä sovitellaan, ja sitten niistä istuvista vaihtoehdoista lapsen kanssa valitaan mieluisimmat. Tottakai otetaan huomioon myös laatu ja mahdolliset muut kriteerit. Ja usko tai älä, parikin kertaa kengät ovat löytyneet aleosastolta. Meillä kuitenkin pitää lähteä erikseen niitä kenkiä pidemmän matkan päästä ostamaan niin olisi suht järjetöntä ajella joka alerääpijäisten aikaan bongaamaan seuraaviksi kengiksi mahdollisesti sopivaa paria.
Tuskin teilläkään ne yhden lenkkarit on sopivan kokoiset joka vuosi huhtikuusta syyskuulle? Eli teilläkin saattaa olla enemmän kuin ne yhdet lenkkarit vuodelle. Ja onko se sitten järkevämpää ostaa kaupasta täydellä hinnalla uudet kengät, jos on voinut ostaa jo mieluisat kengät etukäteen alennuksella (kuten tuossa aiemmin linkkaamassasi blogissa kaikki kengät oli ostettu alella). Ja minun mielestäni lapsen ei tarvitse päättää elämässä kaikesta. Meillä tyttö saa valita esim. mieleisensä pipon päähänsä, mutta kenkäasiat päättää äiti! Ei pieni eikä isompikaan lapsi tiedä, minkälaiset kengät ovat oikeasti hyvät ja keliin sopivat. Meidän neljävuotias jos saisi päättää, hän kulkisi aina kumpparit jalassa! Mutta hän on onneksi tottunut siihen, että vanhemmat huolehtivat hänen hyvinvoinnistaan ja valitsevat hänen parhaaksensa :)
eli tosiaan, kengät ostetaan uudet sitten kun ne tarvitaan. Isommalla on itse asiassa käynyt kahtena kesänä niin että on ollut sama koko keväästä syksyyn, mutta toisena kesänä ostimme ilmeisesti huonompilaatuiset kun kengän kiinnitys ei kestänyt sinne syksyyn asti. Silti, vaikka niitä kenkiä ne kahdet pitäisi kauden aikana ollakin, miten se äiti voi muka "lapsen parhaaksi" osata ostaa ne kengät jo etukäteen niin että ne oikeasti ovat juuri sopivan kokoiset = hyvät jalalle. Ja se, että lapsi on mukana ostamassa kenkiä ei meillä todellakaan tarkoita sitä että saisi kaiken mitä haluaa. Kenkiä sovitellaan, ja sitten niistä istuvista vaihtoehdoista lapsen kanssa valitaan mieluisimmat. Tottakai otetaan huomioon myös laatu ja mahdolliset muut kriteerit. Ja usko tai älä, parikin kertaa kengät ovat löytyneet aleosastolta. Meillä kuitenkin pitää lähteä erikseen niitä kenkiä pidemmän matkan päästä ostamaan niin olisi suht järjetöntä ajella joka alerääpijäisten aikaan bongaamaan seuraaviksi kengiksi mahdollisesti sopivaa paria.
niin kyllä se pitäisi olla maan tapa ja laki.
Samoin kaikki muukin, mitä tässä ketjussa on taas ruodittu.
Mäkin hyväksyn vain sen, mitä itse teen ja kaikkia ja kaikkea muuta paheksun. Pah!
nyt tämä spekulointi ja perättömien tarinoiden keksiminen alkaa taas mennä rikoksen puolelle, joten lopettakaa jo!
nimittäin todistaa ihan jo poliisillekin asti etten valehtele. Miten todistetaan tuo kuvio mitä olen täällä selittänyt?? Ja anteeksi vaan jos yritin toimia omantuntoni mukaan.
Älkää enää miettikö asiaa, yritän itse irtisanoutua koko tapauksesta. Asiaan liittyvät henkilöt eivät varmasti lue av:ta, mutta tämä keskustelu saattaa tulle osumaksi vaikka googlella, joten .. mutta mietin eilen että en ole ihan ainoita joiden voisi olettaa tässä kirjoittavan, joten sen suhteen en panikoi enää niin paljoa.
Tieto lisää tuskaa.
Joku väitti jo tietävänsä mistä blogista tässä oli kyse, mutta väärin meni. Eilen illalla lueskelin blogia.
Ja nyt en aio enää kommentoida vaikka kuka väittäisi asiasta mitä.
, että ne pitkin hampain laittaa noi salasanasuojaukset. Va kuinka monta lukijaa voi sitten enää olle? 100? Se ei ole paljon, koska julkisuuttahan nuo haluavat, eivätkä vain (blogi)tutuille höpistä.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että tällä kertaa tässä ketjussa ei varsinaisesti haukuttu ketään, ei varsinkaan Lyylin söpöistä tyttöä. Mielestäni sekä Tyylilyyli-äitiä että -tyttöä puolustettiin: tyttöä siitä, että on ihan normaali pyöreäposkinen pikkutyttö ja äitiään siitä, että ottaa herkut tarkkailuun.
Mineasta sanottiin melko asiallisesti se, mikä kuvasta näkyy, ja äitiään kritisoitiin herkkujen antamisesta omalle ja muidenkin lapsille, eikä syyttä.
Ja itsehän ovat laittaneet lapsensa ja elämänsä koko maailman nähtäväksi ja luettavaksi ( = arviotavaksi).
Tuskin teilläkään ne yhden lenkkarit on sopivan kokoiset joka vuosi huhtikuusta syyskuulle? Eli teilläkin saattaa olla enemmän kuin ne yhdet lenkkarit vuodelle. Ja onko se sitten järkevämpää ostaa kaupasta täydellä hinnalla uudet kengät, jos on voinut ostaa jo mieluisat kengät etukäteen alennuksella (kuten tuossa aiemmin linkkaamassasi blogissa kaikki kengät oli ostettu alella). Ja minun mielestäni lapsen ei tarvitse päättää elämässä kaikesta. Meillä tyttö saa valita esim. mieleisensä pipon päähänsä, mutta kenkäasiat päättää äiti! Ei pieni eikä isompikaan lapsi tiedä, minkälaiset kengät ovat oikeasti hyvät ja keliin sopivat. Meidän neljävuotias jos saisi päättää, hän kulkisi aina kumpparit jalassa! Mutta hän on onneksi tottunut siihen, että vanhemmat huolehtivat hänen hyvinvoinnistaan ja valitsevat hänen parhaaksensa :)
eli tosiaan, kengät ostetaan uudet sitten kun ne tarvitaan. Isommalla on itse asiassa käynyt kahtena kesänä niin että on ollut sama koko keväästä syksyyn, mutta toisena kesänä ostimme ilmeisesti huonompilaatuiset kun kengän kiinnitys ei kestänyt sinne syksyyn asti. Silti, vaikka niitä kenkiä ne kahdet pitäisi kauden aikana ollakin, miten se äiti voi muka "lapsen parhaaksi" osata ostaa ne kengät jo etukäteen niin että ne oikeasti ovat juuri sopivan kokoiset = hyvät jalalle. Ja se, että lapsi on mukana ostamassa kenkiä ei meillä todellakaan tarkoita sitä että saisi kaiken mitä haluaa. Kenkiä sovitellaan, ja sitten niistä istuvista vaihtoehdoista lapsen kanssa valitaan mieluisimmat. Tottakai otetaan huomioon myös laatu ja mahdolliset muut kriteerit. Ja usko tai älä, parikin kertaa kengät ovat löytyneet aleosastolta. Meillä kuitenkin pitää lähteä erikseen niitä kenkiä pidemmän matkan päästä ostamaan niin olisi suht järjetöntä ajella joka alerääpijäisten aikaan bongaamaan seuraaviksi kengiksi mahdollisesti sopivaa paria.
niin kyllä se pitäisi olla maan tapa ja laki.
Samoin kaikki muukin, mitä tässä ketjussa on taas ruodittu.
Mäkin hyväksyn vain sen, mitä itse teen ja kaikkia ja kaikkea muuta paheksun. Pah!
no ei, kyllä mulle on ok että välillä shoppailee, eikä maailma kaadu jos ostaa välillä jotain vähän prameampaa mitä ei oikeasti tarvitsisi jne.
Mutta on aivan eri asia tehdä siitä jonkinlainen pakkomielle itselleen, tehdä normaaliksi asia, joka on realistisesti ajateltuna pöyristyttävää. Oikeasti noissa vaateblogeissa lapsilla on näytetty sellaisia vaatemääriä, ettei niitä voi edes ehtiä pitämään. Juhlavaatteita pilvin pimein. Kun niitä tarvitsee lapselle, no, monetko pitäisi olla?? Pitääkö niitäkin ostaa varoiksi koko ensi vuodeksi?
"pyöreästä" lapsesta ja sen jälkeen spekuloitiin näitä kahta blogia. Yhdessäkään viestissä ei asiattomasti haukuttu ketään, eikä varsinkaan lasta. Ainoastaan todettiin, että lapsi/lapset ovat (hiukan) pulleita. Ja senhän näkee julkisista kuvista. Eikö niin saa sanoa?