Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
Pistää silmään myös tuo teflonpannun käyttötapa, kun toisaalta epäterveellisistä lisäaineista ja muista myrkyistä blogissa valistetaan. Teflonpannua ei saisi koskaan kuumentaa todella kuumaksi, siitä irtoaa silloin myrkkyjä.
ja päivänasujen kuosivalinnatkin mun silmään oli melkoisen kirjavaa. Mutta kukin toki tyylillään.
Mitä te muuten laitatte dinneriksi, kun on aikaa ja intoa kokata?
Miksi sen pojan vaatteilla ei ole väliä:
http://1.bp.blogspot.com/-Jjmt_qaODts/Tdfl9h4s4II/AAAAAAAAUr8/8ZKtuyNlZ…
vain tytön vaatteilla?
En tajua.
kotiin perjantaina,kun olin laittanut herkkuja vaikka millaisia pöytään (=pilkkonut hedelmiä ja kasviksia+laittanyt mansikat sekä rypäleet kulhoon ja paahtanut juustot.JA KERMAVIILIKASTIKE vielä)
Waude,oli ollut ihan ylimääräistä aikaa
kotiin perjantaina,kun olin laittanut herkkuja vaikka millaisia pöytään (=pilkkonut hedelmiä ja kasviksia+laittanyt mansikat sekä rypäleet kulhoon ja paahtanut juustot.JA KERMAVIILIKASTIKE vielä) Waude,oli ollut ihan ylimääräistä aikaa
ei ole aikaa paljoa siihen ruuanlaittoon?
Meillä vastaavanlainen kattaus vois olla silloin, kun pitää nopeasti saada apetta pöytään.
kotiin perjantaina,kun olin laittanut herkkuja vaikka millaisia pöytään (=pilkkonut hedelmiä ja kasviksia+laittanyt mansikat sekä rypäleet kulhoon ja paahtanut juustot.JA KERMAVIILIKASTIKE vielä) Waude,oli ollut ihan ylimääräistä aikaa
ei ole aikaa paljoa siihen ruuanlaittoon?
Meillä vastaavanlainen kattaus vois olla silloin, kun pitää nopeasti saada apetta pöytään.
Joo meillä sama. Juurikin salaatit on meidän kiireperjantai ruokaa:)
jonkun muun mielestä tosi nätit?
ja hauska huomio oli tänä aamuna. Eilen kertoi ostavansa pojalleen FEIKKI-crocksit ja tänään mainosti crocks-uutuuksia. Eli täytyy saada pieniä mainostuloja noista postauksia ja kuitenkaan ei omilleenkaan raaski ostaa=)
En kyllä ole huomannut, että ko blogissa yritettäisiin millään tavalla luoda kuvaa siitä, että olisivat erityisen raharikkaita, päinvastoin.
Mikä nöpölle tilattiin =D Sen tahtoisin kyllä nähdä...
huutikseen myyntiin laput kiinni. Ne on ostettu vain äidille fiilisteltäviksi, ei päiväkotiin. Jos siis olette huomanneet, niin niitä pikkuisia ei ikinä viedä minnekään prismaa ja puistoa kauemmaksi, joten ei niille "hienoille" vaatteille ole käyttöä.
Blogissa kerrotaan varmaankin vain pieni osa elämää ja ehkä onkin parempi kertoa vaan "merkityksettömiä" juttuja, niin ei tule asiat täällä repostelluiksi...
Blogissa kerrotaan varmaankin vain pieni osa elämää ja ehkä onkin parempi kertoa vaan "merkityksettömiä" juttuja, niin ei tule asiat täällä repostelluiksi...
No ihan varmasti tuo J kertoo kaiken blogissaan...Miksi muutenkaan noita päivityksiä on jopa monta päivässä...?!??
Tuntuu ettei muuta teekään kuin istu päivittämässä blogia!
Olikos siis niin, että tämän erään bloggaajan lapsella on nyt silmälasit?? Sen, jolle NIIIN usein huomautettiin niistä lastensa kieroista silmistä. Ja äiti aina kielsi, että syytä optikolla käyntiin olisi...
Tuli vaan mieleen, että kyllä av tietää :))
mutta ei oo vissiin vielä käytössä
Huh! Oliko se tuo uusin ostos vai joku muu?
Muakin kiinnostaa?
että ko.blogissa aina esitellään kalliiden merkkien vaatteita,mutta kaikissa lapsistaan otetuissa kuvissa näillä on yleensä Lindex,H&M,Seppälä yms peruskamaa.
Välillä tytöllä on joku kalliimpi mekko.
Muakin kiinnostaa?
Se uus mekko tais olla 70e+ ja hattu 30e+
Mutta eihän lapsi tarvitse kymmeniä ja kymmeniä leluja!!
t: myös yhden lapsen äiti